Quiz Cosmetics - lakier Every Day nr 31, kolejny (nie)nudny nudziak.

16:21

Ostatnio nagromadziło mi się kosmetyków do recenzji, mam wrażenie, że z wieloma recenzjami zalegam, postanowiłam zacząć od "rozliczenia się" głównie z kosmetykami z współprac.

Dzisiaj szybki post o kolejnym lakierze od firmy Quiz Cosmetics, tym razem z serii Every Day. Jeśli chcecie zobaczyć neonowy lakier tej firmy, który recenzowałam kilka dni temu, zapraszam TUTAJ.


Od producenta:
Nadaje paznokciom wspaniały połysk, piękny i trwały kolor. Szybko schnie, nie tworzy smug. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Cena: niestety nie znalazłam ceny (aktualnie lakierów nie ma w sklepie Quiz), ale myślę, że do 5 zł.
Dostępność: sklep online Quiz, dystrybutorzy (prywatne drogerie).


Lakier ma fajny kolor brudnego beżu,  pasuje do wszystkiego, odcień wpada w szarości. Nie wygląda źle nawet na bladych dłoniach (bez efektu trupiej dłoni ;) myślę, że większości osób będzie pasował.
Pędzelek ma standardową wielkość, dobrze się nim  manewruje. 
Sama konsystencja jest średnio gęsta, ale nieco bardziej zbita niż neonek z serii Safari, nie zalewa skórek i nie smuży. Wystarczą dwie warstwy. 
Lakier może szybko gęstnieć, gdyż zauważam to zjawisko już w trakcie malowania paznokci, że gdy nakładam go nieco dłużej by mieć pewność, że nie będzie smug, lakier zaczyna stawiać opór, więc nie można się z nim grzebać ;)
Schnie szybko, ale trzeba poczekać przynajmniej te 10-15 min, by mieć pewność, że nie jest miękki by nie narobić sobie odcisków. Trwałość na bazie bez top coatu oceniam na 2-3 dni. Połysk nie powala, ale lakier jest w porządku ;) W ofercie jest wiele ciekawych kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli macie dostęp do nich stacjonarnie to warto spróbować ;) 


Lubicie nudziaki? Ja na swoich paznokciach nie przepadam za brązami i zieleniami, ale nudziaki i inne kolorki chętnie goszczę ;)


** Produkty otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.



Zobacz także inne posty

9 KOMENTARZE