FM - perfumy klasyczne nr 33 (Dolce&Gabbana - Light Blue).

14:00

Ten post oczywiście zaraz przyciągnie antyfanów FM, którzy będą wypisywać w komentarzach jak bardzo sobie cenią "oryginalne" perfumy itp. Ok, ja też je lubię, ale nie stać mnie na to by kupować kilka drogich zapachów, a na FM nigdy nie narzekałam jak wiele osób, więc odpuście sobie złośliwości :) Nie jest to też jakaś reklama, bo jestem dystrybutorem, jestem nim głównie dla zniżek dla siebie, a nie dla zysku, bo z tego wyżyć się nie da :D

Ok... dzisiaj poopowiadam Wam o perfumach, których zapach przypomina mi lato...
Bardzo świeże, lekkie... idealne na cieplejszy czas lub dla aktywnych dziewczyn, gdyż kojarzą mi się z zapachami cytrusowymi i świeżymi z kategorii sportowych. Zimą też się sprawdzą dla osób, które lubią takie świeże zapachy, a co! Nie każdy lubi cięższe perfumy.



Odpowiednik perfum D&G - Light Blue, zaliczany jest do kategorii świeżych i jest jednym z najczęściej wybieranych zapachów damskich.
Orzeźwiająca moc jaśminu, białej róży, bambusa, jabłka i cytryny. 
Dostępne zaperfumowanie 20% (33,80 zł)  i 30% (Hot Collection 42,35 zł) / 30 ml
Dostępność: dystrybutorzy FM, ew. Allegro.

Są to perfumy, a nie woda toaletowa!

"W zależności od zawartości olejków zapachowych stosuje się następujące nazewnictwo:
Parfum (perfumy, ekstrakt, perfumy właściwe) – 20-43%;
Eau de Parfum (woda perfumowana) skrót EdP – 13-19%;
Eau de Toilette (woda toaletowa) skrót EdT – 8-12%;
Eau de Cologne (woda kolońska) skrót EdC – 4-7%; TM Koelnisch Wasser
Eau fraîche (woda odświeżająca) eau de solide skrót EdS – 1-3%; TM EdS"



Perfumy są w zwykłej klasycznej buteleczce, doskonale widać ile nam ubywa produktu. Atomizer jest wygodny, nie pryska za nadto, nie ulewa, nie zacina się.
Plusem jest to, że mała buteleczka zmieści się nam do torebki ;)

Nie wyczuwam alkoholu, zapach jest naprawdę świeży i przyjemny, był moim nieodłącznym kompanem w gorące letnie dni, używałam go bez przerwy, a jak widać zostało mi jeszcze 1/4 buteleczki.  Nie musiałam wypryskiwać nie wiadomo jakiej ilości by zapach był wyczuwalny, każdy go czuł i chwalił, w miarę upływu czasu nie zmieniał zapachu. Jest  trwały aczkolwiek nie ukrywam, że jeśli macie możliwość zakupienia opcji 30% warto taką wybrać, bo perfumy są o wiele intensywniejsze i trwalsze.



Nie jest to podróbka, tylko odpowiednik. Wąchałam wiele podróbek tego zapachu i żadne nie były tak przyjemne i podobne, niektóre były wręcz duszące. Perfumy FM mają nam przypominać o naszych ulubionych markach perfum, ale ich nazwy nie są oficjalne i migrują tylko wśród dystrybutorów, tak pomocniczo.

Jakie są Wasze ulubione zapachy FM? Zawsze o to pytam, jest pomocne, gdyż wybór jest naprawdę spory  :)
Jakie są Wasze ulubione zapachy? Seksowne, wieczorowe, świeże, energetyzujące, perfumy kwiatowe?...






Zobacz także inne posty

20 KOMENTARZE