Mariza Selective róż do policzków nr 4 Dojrzała Brzoskwinia.

13:47

W mojej niewielkiej kolekcji różów brakowało mi czegoś brzoskwiniowego, kiedy wybierałam produkty do testów w ramach współpracy z Panią Celiną i Klubem Mariza pokusiłam się właśnie o taki kolorek.
Długo walczyłam ze światłem i aparatem, aby oddać najbardziej rzeczywisty kolor tego różu, mam nadzieję, że to mi się w końcu udało. Zapraszam do recenzji :)


Od producenta:

Odrobina różu naniesiona na policzki to doskonały sposób na odświeżenie, odmłodzenie i nadanie twarzy
promiennego wyglądu. Wybierz róż spośród kolekcji matowych lub rozświetlających kolorów i zamień mankamenty urody w atut.

Produkt przebadany dermatologicznie, nie testowany na zwierzętach. Zarejestrowany w KSIoK.

Cena: aktualnie w promocji 9,90 zł, cena regularna 13,90 zł.
Dostępność: konsultantki Mariza, kontakt do Pani Celiny.
Pozostałe kolory: aktualny katalog strona 18 w PDF.


Moja opinia: 

Kolor różu rzeczywiście przypomina dojrzałą brzoskwinię, lekko wpada w ceglaste tony, ale nie jest naddto ciepły.
Róż nie pyli i jest bardzo zbity, ale łatwo się go nakłada na pędzel, a następnie na twarz, efekt najlepiej stopniować. Co prawda róż nie jest bardzo na pigmentowany, więc nie zrobimy sobie od razu wypieków jak Matrioszka, ale zawsze lepiej jest dołożyć produktu niż od razu nałożyć za dużo.



Swoim opakowaniem przypomina te Inglotowskie, lecz czuć, że jest gorsze jakościowo. Natomiast ja odkręcanych opakowań osobiście nie lubię, wolę takie na zatrzask, ale nie zaliczam tego na jakiś wielki minus.
Róż jest całkowicie matowy, bardzo łatwo się go nakłada i blenduje, ożywia twarz i nadaje jej nieco cieplejszych tonów.

Delikatny efekt przy cienkiej warstwie.

Co do trwałości nie jest zła, róż schodzi równomiernie, gdy nałożę go rano, a wracam po południu jeszcze jest choć nieco blednie (zależy też od tego ile go nałożyłam, cieńsza warstwa blednie prawie całkiem), więc lekka poprawka w połowie dnia jest  potrzebna.

Choć dostępność dla niektórych może być minusem, to cena w stosunku do jakości tych róży jest w porządku i warto wypróbować, zwłaszcza, gdy róż jest w promocji,a  zdarza "mu się być" często ;)



Miałyście już jakieś produkty firmy Mariza?


*Produkt otrzymałam od firmy w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię!

Zobacz także inne posty

24 KOMENTARZE