Moje odpowiedzi na 2 TAGI :)

17:13

Dzisiaj dla odmiany będzie tagowo :) dawno się w to nie bawiłam.
Do pierwszego TAGu zostałam nominowana przez Kurkę, która go stworzyła :) dziękuję!



Zasady:

  • Umieść obrazek na swoim blogu.
  • Pomyśl o swoich atutach i wypisz, nie ma ograniczeń, to Ty masz poczuć się jak gwiazda!
  • Powiedz kto Cię otagował.
  • Otaguj blogerki na blogi których lubisz powracać, uważasz że mają w sobie to coś. Poinformuj je o otagowaniu.
  • Bądź szczęśliwa :)

Jako typowa polka nie lubię się przechwalać, mówię tylko o swoich kompleksach, a trudno mówić mi o zaletach, dlatego będę też bazowała na tym co chwalą we mnie inni ;) 


1. Oczy: mam duże niebieskie oczy oprawione w długie i gęste rzęsy, nie mogę narzekać:)
2. Figura: bez zbędnego wysiłku czy diet. Mam szybki metabolizm, ale mimo to pilnuję by nie jeść po nocy, ograniczam tłuste, smażone czy niezdrowe potrawy, piję wodę i jem dużo warzyw oraz chodzę na basen, dla zdrowia i profilaktycznie!
3. Cztery litery: podobno jest na czym zawiesić oko hehe.
4. Paznokcie: kiedyś w życiu bym nie pomyślała, że je będę zachwalać, były cienkie, łamliwe... ale kiedyś postanowiłam się za nie solidnie wziąć i efekt mnie zaskoczył. 

 To wszystko, nie jest chyba źle? ;) Kiedyś dodałabym jeszcze moją nienaganną cerę, ale po kuracji Merz Spezial wiele jej do dawnego stanu brakuje... :(

Nominuję do zabawy (wybór jest losowy i jeśli chcecie wziąć udział w tagu to zapraszamy!):


Do drugiego TAGu zaprosiła mnie Monument Of Beauty, dziękuję :)

Zasady: 
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Pytanie na, które mam odpowiedzieć:
1.podkład mineralny czy zwykły?
Ostatnio wolę mineralny.
2. szczotka do włosów czy grzebień?
Szczotka.
3. ulubiona fryzura?
Hm, chyba koczek.
4.ulubiony przyrząd do makijażu?
Pędzle.
5.ulubiony żel pod prysznic?
Babydream.
6. kolczyki, wisiorki czy pierścionki ?
Wszystko!
7. ulubiony kosmetyk.
Nie potrafię wytypować jednego.
8. rzecz bez której nie mogę żyć.
Mój laptop! + internet oczywiście ;)
9. bluzka czy sweterek?
Kiedy zimno, jak najbardziej sweterek, jestem zmarzluch!
10. ulubiony kolor lakieru?
Róż,a  aktualnie nr 20 GR Rich Color.
11. jakich produktów do stylizacji włosów używasz ? 
Zawsze używam mgiełek termoochronnych i jedwabiu na końcówki, a czasami lakieru.

Moje pytania do tagu:

1. Spódniczka, sukienka czy spodnie?
2. Szpilki czy koturny?
3. Ulubiony pędzel do makijażu?
4.Ulubiony kolor?
5. Ulubiona stylizacja?
6. Ulubiony makijaż?
 7. Ulubiona piosenka?
8. Ulubieniec wszech czasów (nie musi być kosmetyczny)?
9. Kosmetyki drogie czy tanie?
10. Wolisz kosmetyki naturalne, eko? 
11. Pies czy kot?

Taki misz masz, co mi wpadło do głowy :D a do zabawy zapraszam:




   

Zobacz także inne posty

5 KOMENTARZE