Quiz Cosmetics - błyszczyk Glance Shine nr 60.

18:57

Od zawsze bardziej lubiłam błyszczyki niż pomadki, a tym bardziej szminki. Kiedy w przesyłce od Quiz Cosmetics zobaczyłam błyszczyk, ucieszyłam się, ale później pomyślałam, że to nie będzie mój kolor... Długo się do koloru nr 60 przymierzałam, ale, gdy w końcu spróbowałam to pokochałam!

Od producenta:
Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długi czas.

Cena: 5,50 zł / 9ml
Dostępność: drogerie prywatne, dystrybutorzy, sklep online Quiz.

 

Moja opinia: 

Opakowanie błyszczyka jest małe i poręczne, zmieści się do każdej kosmetyczki i torebki. Napisy się ścierają, ale nic nie pęka, nie wycieka. Aplikator jest standardowy, gąbczasty i wygodny. Nie nabiera zbyt dużo produktu, a aplikacja jest bez problemowa.



Kolor jest dość nasycony, ciemniejszy w opakowaniu niż w rzeczywistości, są w nim widoczne srebrne drobinki, bałam się, że kolor nie będzie mi pasował, błyszczyk szybko się "zje", a mi pozostanie na twarzy brokatowy szał. Na szczęście tak się nie stało, błyszczyk jest jaśniejszy, półtransparentny, drobinki subtelne i znikają razem z błyszczykiem.



Glance Shine nr 60 przypomina mi w zapachu i kolorze owoce leśne. Pachnie przyjemnie, ale na szczęście nie ma smaku, nie lepi się i jest dość trwały. Nawet po zjedzeniu czegoś czy napiciu się nie znika całkiem, a pozostawia na ustach lekko błyszczący film.



Błyszczyk bardzo przypadł mi do gustu, mam wrażenie, że moje usta są nawilżone, pełniejsze, ma ładny połysk, a kolor (delikatny chłodny róż) pasuje do mojego typu urody i do większości makijaży. Idealnie uzupełnia delikatny make up, ale nie jest to nachalny efekt, idealny na dzień.



Plusem jest też cena i wydajność, niestety minusem może być kiepska dostępność stacjonarna. Jeśli macie możliwość, wypróbujcie ;)



*Produkt otrzymałam od firmy w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię!

Zobacz także inne posty

10 KOMENTARZE