Chusteczka samoopalająca Onyx Royal.

21:38

Pamiętam jak kilka lat temu moja siostra miała własne solarium, wyglądałam wtedy jak mulatka! Patrząc na stare zdjęcia z jednej strony myślę, "ale świetnie wyglądałam, piękna opalenizna", a z drugiej "co ja swojej skórze najlepszego zrobiłam!?". Tą piękna i sztuczna opaleniznę o naturalnym kolorycie nie zawdzięczałam zatrzaskiwaniu się w solaryjnej trumience, ale profesjonalnym bronzerom i mam nadzieję, że trochę to uchroniło moją skórę przed foto-starzeniem... Moimi ulubionymi bronzerami były te marki Onyx, a zwłaszcza Mega Bronzer i Baby czyli przyśpieszacz i bronzer w jednym o świetnym zapachu i nawilżeniu. Teraz solarium rzadko odwiedzam, ale kiedy to robię nadal używam bronzerów. Dzisiaj jednak mam dla Was alternatywę, czyli samoopalacz, wiadomo, że aplikacja może być kłopotliwa, plamy, zafarbowane włoski (twarz), brzydki efekt marchewki, smrodek... Ja jako, że nie opalam twarzy koloryt muszę jakoś wyrównać, poza tym fajnie jest mieć buźkę "muśniętą słońcem", wtedy wydaje się zdrowsza i promienniejsza.Teraz zbliżają się święta, Sylwester warto się nieco "zarumienić", testowałam ostatnio chusteczki samoopalające Onyx spisały się świetnie, jak znalazł na zimę, kiedy jedynymi odkrytymi częściami ciała jest dekolt, szyja i twarz, czy szybkie opalanko przed imprezą, chusteczki są świetne! Wcześniej żadenych  nie używałam, gdyż jakoś średnio mi się widziały, ale te mnie przekonały do tego rodzaju aplikacji.



CHUSTECZKA SAMOOPALAJĄCA:
- Perfekcyjna opalenizna w bardzo krótkim czasie.

- Idealne rozwiązanie przed imprezą, ważnym spotkaniem czy w podróży.

- Stworzona z myślą o Tobie. Jest  bardzo elegancka i zawsze znajdzie się dla niej miejsce w Twojej torebce.

- Brak uciążliwego zapachu samoopalacza po użyciu!

- Bardzo łatwa aplikacja - ciesz się piękną opalenizną bez smug i zacieków.

- Nie możesz się opalać? Już nie musisz rezygnować z brązowej skóry!

- Bez substancji zapachowych - przeznaczona również dla alergików.

- Kwas Hialuronowy, Olej Jojoba, Olej z Pestek Winogron, Olejek z Wiesiołka zastosowane w chusteczce pozostawią Twoją skórę gładką i idealnie nawilżoną.

-EKSTRA RADA:  Zastosuj ponownie dla uzyskania EKSTRA ciemnej opalenizny.


JAK STOSOWAĆ?
Korzystanie z preparatu samoopalającego w formie chusteczki jest bardzo łatwe.  Mamy dla Ciebie kilka rad, dzięki którym będziesz zawsze zadowolona z efektu aplikacji. Uwielbiasz kiedy Twoja skóra jest idealnie gładka i nawilżona?  Dla uzyskania optymalnego efektu wykonaj peeling aby usunąć martwy, zrogowaciały naskórek. Następnie rozłożoną chusteczką równomiernie rozprowadź preparat. Dzięki wygodnej formie zabieg ten jest szybki i dokładny. Pamiętaj także aby po każdej aplikacji dokładnie umyć ręce. Dla uzyskania mocniejszego efektu powtórz zabieg. 

Cena: 5,01 zł / sztuka
Dostępność: apteki, solaria, sklep online.

Aplikacja jest faktycznie bardzo prosta i szybka, efekt prawie natychmiastowy, a przede wszystkim:
- rzeczywiście nie pozostawia smug
- jedna chusteczka wystarczyła mi na dwa użycia - twarz, szyja i dekolt
- nie barwi brwi ani linii włosów
- naturalny kolor, żadnej pomarańczy
- nie śmierdzi
- efekt jest trwały, na pewno nie zniknie po pierwszym demakijażu, u mnie efekt wytrzymuje 3 dni
- faktycznie w składzie są podane składniki aktywne i to w pierwszej połowie
- spróbujcie same ;) warto!



*Produkt otrzymałam od firmy w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię!

Zobacz także inne posty

9 KOMENTARZE