Lakiery Wibo: Craking Coat, Express Growth, Extreme Nails i utwardzacz do paznokci.

16:45

Witajcie kochane, jak tam mijają Wasze święta? :)

Korzystając z leniwego Pierwszego Dnia Świąt, zasiadłam do recenzji lakierów, które już naprawdę dawno dostałam w paczce, wszystko było przeciwko tej recenzji. Najpierw paczkę dostałam kiedy nie miałam paznokci i byłam w trakcie kuracji i ich zapuszczania, a później miałam awarię komputera, zdjęcia gdzieś zniknęły... Jednak dzisiaj postanowiłam, że co by się nie działo w końcu je zrecenzuję! Nie było też łatwo zabrać się do tej recenzji, gdyż większość z tych kolorów zdecydowanie nie są dla mnie...

1. Extreme Nails nr 93, 2. Express Growth nr 390, 3. EG nr 344, 4. GW Candy Pastel Trend nr 414, 5. EN CPT nr 339.


1.  Ładna, klasyczna czerwień, lakier nieco rzadki, wymagane warstwy 2-3, schnięcie 10-15 minut, trwalość 2-3 dni. Świetny kolor na święta.

2. Kolejny świetny kolor na święta, typowa leśna zieleń, od razu kojarzy nam się z lasem, z choinką ;) Kolor nie mój, źle się w nim czuję. Pigmentacja dobra, wystarczą 2 warstwy. Schnięcie 10-15 min, trwałość 2-3 dni.

3. Oliwkowa zieleń, mimo, że fajna, też nie czuję się w niej najlepiej. Krycie, trwałość, czas wysychania jak wyżej.

4. Typowy pastel, jasny, dla niektórych może mdły. Zawiera w sobie drobinki, które minimalnie widać na paznokciach. Kolor mi się podobał, ale sam lakier jest fatalny... bardzo rzadki, pigmentacja bardzo słaba, schnie chyba wieczność i... nigdy nie wysycha. Nie ważne ile bym czekała, zawsze zrobię sobie odbitkę.

5. Kolejny pastel, baaaardzo mi się spodobał. Piękny odcień błękitu opalizujący na fiolet, pigmentacja dobra, ale... tak jak żółty pastel, nigdy nie wysycha... zawsze, gdzieś pojawi się odcisk... Jest to bardzo irytujące, czasami myślę, że jest to domeną pasteli.


Craking Coat: nr 3,  nr 5,  nr 4,  nr 2,  nr 6

Kiedy pojawiły się lakiery pękające uważałam je za tandetne, później widząc niektóre ich zastosowania zaczęły mi się podobać, np. metaliczny srebrny bądź złoty lakier bazowy i czarny pękacz,z  kolorami nie miałam już takich wizji... Każdy z tych lakierów ma taką samą trwałość, którą oceniam jako dobrą, szybko wysychają, są nieco rzadkie, ale lubią gęstnieć lub mogą pojawić się w nich grudki, wyglądają dobrze w macie jeśli nie nałożymy lakieru nawierzchniowego, jeśli nałożymy drugą warstwę nie będą ładnie pękać, nie na każdym lakierze dobrze pękają, mają dobrą pigmentację, cienka warstwa to ciaśniejsze pęknięcia, a grubsza to szersze pęknięcia. Pomarańcz kiepsko pęka, czerwień wygląda na czerwoną na jasnych lakierach, zieleń jest ok, granat wygląda raczej ja rozlany atrament, nie ma koloru takiego jak w buteleczce, ostatni jest fajny, ale więcej w nim drobinek niż koloru.


Kilka kolorów przedstawiłam też w innej odsłonie, na czarnym lakierze Wibo.


EG nr 34, CC nr 6, CC nr 5, CC nr 3, EG Trends Nude nr 3.


Nr 34 to naprawdę mocno napigentowana czerń, już jedna warstwa jest wystarczająca, jednak uważajcie, gdyż jest bardzo rzadki, jak zresztą większość lakierów Wibo. Crakery niezbyt dobrze się z nim łączą, jak widać na zdjęciu nie chcą pękać. Czarny lakier solo zobaczycie na kciuku, później kolejno CC nr 6, nr 5 i nr 3. Schnięcie oceniam na 10-15 min, a trwałość 2 dni. 
Ostatni lakier z serii EG to połtransparentny lekko różowy lakier z serii Trend Nude. Daje on ładny połysk, schnie 10-15 min, jego trwałość to 2 dni. Nadaje się na delikatny mani jak i do frenchy. Ładnie błyszczy, wyrównuje koloryt płytki nadając jej delikatny i zdrowy, różowy koloryt. Jeśli nałożymy więcej niż 2 warstwy to lubi schodzić płatami, szybko też gęstnieje w buteleczce.


Ostatnim pękaczem jest klasyczna czerń numer 1. Używam go najczęściej i zauważyłam, że w buteleczce pojawiły się grudki. Poza tym jego właściwości są takie same jak pozostałych lakierów z tej serii. 

Utwardzacz do paznokci, w jego pielęgnacyjne właściwości nie ma co wierzyć, daje ładny połysk, ale typowy dla większości lakierów bezbarwnych, szybko gęstnieje, schnie 10-15 minut i nie przedłuża trwałości lakieru.



Dostępność: szafy Wibo w drogeriach Rossmann.

Ceny:
Cracking Coat - 6,99 zł / 8,5 ml
Extreme Nails - 5,40 zł / 8 ml
Express Growth - 5 zł / 8 ml
Utwardzacz do paznokci - 6,50 zł / 7 ml

Lubicie lakiery Wibo? Jakie są Wasze ulubione?

Jeśli jesteście zainteresowane to na dniach, lakiery zostaną wrzucone w dział Wymiany.


*Produkt otrzymałam od firmy w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię!

Zobacz także inne posty

17 KOMENTARZE