Moja pielęgnacja włosów, krok po kroku - metoda OMO, przykładowe tanie produkty. FILM.

11:55

Cześć dziewczyny ;) 

Ostatnio nie dodawałam nic na bloga, gdyż mój laptop przebywał kilka dni w "SPA" ;) Stwierdziłam, że swój powrót zacznę od wgrania kolejnego filmiku na YouTube o mojej pielęgnacji włosów, ponieważ wiele razy przymierzałam się by o tym napisać, ale wygodniej jest mi opowiedzieć. Filmik miał się pojawić w godzinach wieczornych, ale "szanowny" serwis YT wgrywał go prawie 3h, mimo, że mam szybkie łącze... Mam nadzieję, że nie przegapicie notki ;)

Moją podstawą jest metoda OMO, o której pisałam tutaj: KLIK

Wcierka -> olej -> czepek 30-60 min lub warkocz na całą noc -> łagodny szampon -> odżywka do spłukiwania -> jedwab z silikonami na końcówki -> mgiełka termoochronna -> dosuszanie 
Raz lub z rzadka 2 razy w tygodniu maska, czasami zamiast oleju lub po odżywce -> 30 - 60 min pod czepek.

Odżywki z łagodnymi silikonami, o silikonach pisałam tutaj: KLIK

Maski często tuninguję, dodając np. drożdże, aloes, kwas hialuronowy, żółtko... Co mam i na co mam ochotę :)

Co 3-4 tygodnie stosuję żelatynowe laminowanie włosów, pisałam o nim tutaj: KLIK

W filmiku zapomniałam wspomnieć, że okresowo stosuję suplementy, głównie drożdże, a także płukanki po zastosowaniu odżywki, płukanek nie spłukujemy -> płukanka z octu jabłkowego, aloesowa lub mix tych obu płukanek. Oczywiście płukanki można stosować regularnie, ja jednak zaprzestałam regularności z powodu braku czasu ;)

Przykładowe produkty użyte w filmiku:

- wcierka Farmona Jantar , aktualnie: kuracja przeciw wypadaniu włosów tonik Novoxidyl
- oleje: Babydream Fur Mama olejek na rozstępy, olejek Fitomed ze słodkich migdałów
- szampon Babydream, aktualnie: Novoxidyl kuracja, suchy szampon Isana
- odżywka Isana Babassu, odżywki z nowej serii Nivea
- maska Alterra z aloesem i granatem, wspominałam też o innych odzywkach Alterra, a także Isana
- odżywka bez spłukiwania w mgiełce Isana z olejkiem arganowym
- ochrona: mgiełka termoochronna&volume Marion, jedwab z silikonami CHI
- lakier do włosów Schwarzkopf Taft Cashmere Touch, Wella Shock Waves guma plastyczna
- sprzęt do stylizacji: prostownica Rowenta Respect do 220 stopni, lokówka 32 mm Remington Pearl Pro Curl CI9532



PS. Przypominam o corocznej akcji Dnia Darmowej Dostawy, sprawdźcie sklepy, ktore biorą udział - naprawdę warto! :) akcja trwa tylko dzisiaj: dziendarmowejdostawy.pl/

Zobacz także inne posty

12 KOMENTARZE