Maseczki Nivea Aqua Effect.

17:25

Witajcie w Nowym Roku :) Mam nadzieję, że zabawy Sylwestrowe udane, a zapał do działania na ten rok już jest.

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją maseczek Nivea,a także zapowiadam 3 filmiki, które ukarzą się w przyszłym tygodniu na YouTube. Jakie to będą filmiki? Zaglądajcie, a przekonacie się same ;)

Maseczki, które Wam dziś pokarzę, pochodzą z linii Aqua Effect i pojawiły się nie dawno, miałam okazję przetestować je jako jedna z pierwszych. Osobiście nie lubię tego typu maseczek, sprawdzają się tylko na wyjazd, wolę się chwilkę pobabrać dla lepszych efektów, np. w zielonej glince czy w spirulinie.




NIVEA AQUA EFFECT Oczyszczająca maseczka PEEL OFF ze specjalną formułą z hydraminą delikatnie usuwa martwe komórki naskórka i głęboko oczyszcza cerę. Aktywnie redukuje nadmiar sebum, aby ograniczyć i zapobiegać błyszczeniu się skóry przez długi czas.


Maseczka jest niewydajna, konsystencji glutowatej, zielonej, szybko zasycha, ściągając nam buzię. Tam gdzie nałożymy jej za mało, gorzej się ją usuwa z twarzy. Moja skóra, nie była jakoś spejcalnie oczyszczona, matowa tylko przez chwilkę i był to brzydki płaski i nienaturalny mat, do tego moja skóra była ściągnięta i błagała o nawilżenie, nie dziwię się, ma kiepski skład i to pełen alkoholu, wyrządzi więcej szkody niż pożytku.

 
NIVEA AQUA EFFECT Odżywcza maseczka z miodem z odżywiającą formułą z ekstraktem z miodu oraz naturalnym olejkiem migdałowym rozpieszcza i łagodzi suchą skórę. Dzięki nawilżającej technologii Hydra IQ maseczka pozostawia skórę niezwykle nawilżoną.

Maseczki nie spłukujemy, pozostawiamy ją do wchłonięcia, a nadmiar wycieramy chusteczką. Ta sztuka jest wydajna, ładnie pachnie, jest gęsta i dobrze się ja nakłada. Działania nawilżającego nie zauważyłam, za to pozostawiła na mojej skórze tłustą lepką warstwę, jakbym się wypucowała parafiną...


NIVEA AQUA EFFECT Odświeżająca maseczka nawilżająca z Hydra IQ dostarcza Twojej skórze intensywnego nawilżenia i natychmiastowego odświeżenia. Wzbogacona aloesem i witaminą E pomaga zachować naturalny poziom nawilżenia skóry.

To chyba jedyna maseczka, którą zaakceptowałam.Wydajna, przyjemnie pachnie, nie pozostawia tłustej warstwy i przyjemnie odświeża. Jednak jak dwie pozostałe nie zrobiła na mnie zbyt dużego wrażenia. 

Maseczki Nivea możecie dostać w popularnych drogeriach, za ok. 5 zł za sztukę ;)
Owszem, zawierają obiecane składniki aktywne, ale mają długie składy i nie wszystkie składniki są łaskawe. Nie polecam zwłaszcza cerą wrażliwym i skłonnym do alergii, głównie ze względu kompozycji zapachowych czy parabenów.


*Produkt otrzymałam od firmy w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię!

Zobacz także inne posty

14 KOMENTARZE