Moja pielęgnacja cery mieszanej - cz.1 codzienna pielęgnacja. (film)

11:48

Mała obsuwa ze względów technicznych, ale dzisiaj zapraszam Was na pierwszą część filmiku o mojej pielęgnacji. Produkty są tanie i ogólnie dostępne. Może coś podpatrzycie :) Jestem ciekawa jak wygląda Wasza pielęgnacja i ulubione produkty, piszcie w komentarzach, a tymczasem zaparzcie sobie pyszną herbatę/kawę i zapraszam do oglądania! :)




Schemat mojej pielęgnacji + przykładowe produkty użyte w filmiku, zaznaczyłam te, na które warto zwrócić uwagę.

♦ Poranek:
- Używam łagodnych toników, bądź najczęściej naturalnych hydrolatów. Przemywam twarz, powieki, szyję, dekolt, Zrób Sobie Krem - Hydrolat Szałwiowy Bułgarski.
- Jeśli widzę, że na mojej twarzy coś zaczyna się dziać, mogą pojawić się niespodzianki, jako serum pod krem lub punktowo używam La Roche Posay - Effaclar Duo.
- Nakładam krem nawilżający, latem lżejszej konsystencji z filtrami UV, zimą cięższy, ochronny. Nakładam na twarz, szyję i dekolt. Epona Cosmetics - Krem nawilżający do każdego rodzaju cery na bazie mleka klaczy. Jeśli mam potrzebę to używam szybko wchłanialnych olejków z żelem kwasu hialuronowego (Zrób Sobie Krem - Organiczny olejek macadamia + ZSK - Kwas hialuronowy 1%)
- Obowiązkowo krem pod oczy, Rival de Loop - Krem pod oczy z koenzymem Q10 i kolagenem.
- Opcjonalnie serum wygładzające pod makijaż. Olay Total Effects - Odmładzające serum wygładzające.

♦Wieczór:
- Oczy zmywam płynem dwufazowym. Garnier Essentials - Płyn do demakijażu 2w1 skóra wrażliwa.
- Twarz przemywam najczęściej płynem micelarnym lub delikatnymi płynami do demakijażu. Rival de Loop - Tonik do demakijażu z ekstraktem z ogórka i gingo biloba.
- Dokładnie oczyszczam twarz żelem, najlepiej łagodnym, bez SLS lub jeśli jest na końcu składu. Dobrze jeśli ma oczyszczające mikrogranulki. Ulubiony łagodny żel Babydream - Żel do kąpieli. Na filmiku niezbyt dobry(wysoko SLS, ściąga i wysusza) Nivea Aqua Effect - Żel do cery mieszanej i tłustej.
- Opcjonalnie jeśli mam taką potrzebę używam hydrolatu/toniku.
- Nakładam olejek lub kapsułkę Dermogal A+E, Fitomed - Olejek ze słodkich migdałów, Zrób Sobie Krem - Organiczny olejek macadamia. Używam ich latem jak i zimą, z tym, że zimą mogę sobie pozwolić też na olejki nieco "cięższe".
- Krem pod oczy.

♦Pielęgnacja specjalna:
*Najczęściej 2 razy w tygodniu, choć jeśli moja skóra ma taką potrzebę to zdarza się, że są to 3 razy, ale najczęściej z braku czasu ograniczam się do minimum.
- Peeling: ZSK - Korund mikrodermabrazja lub Clarins Doux Polissant Creme A Micrograins (drogi! 50 ml - 114 zł).
- Maseczki: ZSK - Francuska zielona glinka, ZSK - Spirulina. (do ich zmywania używam gąbeczek do demakijażu)

Mini przewodnik po składach kosmetycznych.
Moja pielęgnacja włosów.

Zobacz także inne posty

10 KOMENTARZE