Quiz Cosmetics - Eyeshadow Base Long Lasting (baza pod cienie).

15:47

Witajcie kochani, 
Dzisiejszy dzień zdecydowanie nie należy do mnie, kilka spraw od rana skutecznie wyprowadziło mnie z równowagi, czuję się zestresowana i minę mam iście kwaśną. Na pewno do mojego depresyjnego nastroju przyczynia się okres poprzedzający ciężkie dni w życiu każdej kobiety.

Ostatnio miałam okazję przetestować kilka produktów z kolorówki, gdyż narzekałam na nadmiar produktów do pielęgnacji, niestety kilka z nich bardzo długo czekało na swoją recenzję, gdyż miałam problem z testowaniem, a tym samym z napisaniem czegoś konkretnego do kilku sztuk kosmetyków.

Firma Quiz Cosmetics to tanie kosmetyki, których jakość jest dobra, ale z dostępnością różnie bywa. Spośród nadesłanych do mnie produktów, dwa były moim hitem - różowy neon na paznokcie oraz błyszczyk.

W paczce była też m.in. baza pod cienie. Od dawna męczę swoją z Hean, ale ta wydała mi się fajna wersją do kosmetyczki, kiedy wyjeżdżam, bądź nocuję u chłopaka. Baza jest w zakręcanym słoiczku, wielkości tego na próbki kremów w drogeriach/perfumeriach, albo słoiczka na ozdoby.


 Niestety nawet na stronie Quiz, ani na innych stronach nie mogłam znaleźć o niej więcej informacji, a także ceny (choć jest to prawdopodobnie ok. 8 zł za 5g) . Produkt widmo? Ciężko taki recenzować, bo skoro nie jest dostępny to recenzja mija się z celem.

Czytałam jej opinie na innych blogach i recenzje wypadały w miarę dobrze, u mnie niestety jest inaczej...
Bazę zdążyłam użyć może z 2 razy, po czym stała się jeszcze bardziej twarda i krucha niż była zaraz po otwarciu. Słoiczek trzymałam szczelnie zamknięty w ciemnej szufladce, temperatura pokojowa, więc nie wiem co było powodem...

Krótko i na temat:

- baza jest twarda
- kolor cielisty, prawie niewidoczny na powiece
- dobrze podbija kolor i utrwala cień, jednak nie jest najlepszą tanią bazą jaką miałam
- kiepska dostępność!
- cena nieznana
- zbija się w grudki na powiece, dlatego trzeba ją dobrze rozgrzać w palcach i dokładnie nałożyć
- kiedy baza łączy się z podkładem/korektorem powstają smugi
- trudności z wydobyciem jej ze słoiczka
- dla niektórych niehigieniczna forma (grzebanie palcami)


Moja zła opinia nie wiąże się ze złym humorem, długo zwlekałam z recenzją i niestety zdania nie zmieniłam...




*produkt otrzymałam od firmy do testów, jednak nie wpłynęło to na moją opinię!

Zobacz także inne posty

14 KOMENTARZE