Get Ready With Me: spokojny poranek, pielęgnacja + makijaż. (FILM)

18:31

Hej ;) Jest to pierwszy filmik z serii Get Ready With Me, mam nadzieję, że się Wam spodoba, ja osobiście bardzo lubię takie oglądać ;)
Jest to jak widzicie po tytule spokojny poranek, czyli dzień, gdzie mogę się wyspać, zjeść spokojnie śniadanie i się ogarnąć. Pielęgnacja rano, gdy nie mam czasu wygląda tak samo, wiadomo, mam wtedy szybsze ruchy, natomiast makijaż jest bardzo uproszczony i znajdziecie go tutaj: klik





KOSMETYKI, KTÓRE UŻYŁAM:

• Pielęgnacja:
- krople nawilżająco-ochronne Thealoz
- soczewki kontaktowe (korekcyjne, nie kolorowe!) B&L Soflens 59
- żel Vichy Normaderm
- ręcznik z mikrofibry
- hydrolat szałwiowy ze Zrób Sobie Krem, pompkę sama zamontowałam
- serum wygładzająco-odmładzające Olay
- krem pod oczy Rival de Loop Revital z kolagenem i Q10
- krem nawilżający Pharmatheiss Granatapfel

• Makijaż:

- podkład Bell Matt Super Cover Long Lasting nr 01 Beige + pędzel Hakuro h50s
- korektor pod oczy Maybelline Pure Cover Mineral nr 03 Sand
- podkład Dermacol nr 213
- puder naturalny Jadwiga Saipan
- pędzel kabuki ELF
- bronzer Rimmel  + pędzel Hakuro h13
- róż Inglot nr 81 + pędzel Hakuro h21
- rozświetlacz Essence Sun Club + pędzel Hakuro h13
- brwi, cień Bark z paletki Sleek Au Naturel + Hakuro h85
- brązowy żel Delia Onyx
- baza pod cienie Hean Stay On
- pędzelek hakuro h77
- paletka cieni L'Oreal Les Ombres Color Richie, Smoky Nude Lingerie E2
- cień My Secret Velvet Touch nr 116
- pędzelek do eyelinera Essence
- eyeliner w żelu Catrice
- biała kredka Mon Ami
- zalotka Rossmann
- serum do rzęs Eveline
- maskara Max Factor 2000 Calories
- błyszczyk Essence Stay With Me, My Favorite Milkshake
oraz...
- szczotka Tangle Teezer stara wersja

Zobacz także inne posty

5 KOMENTARZE