Jak malować kreski eyelinerem? Tutorial, teoria + pratyka. (FILM)

19:16

Hej kochani, 
Wiele razy byłam proszona, aby nauczyć kogoś malować kreskę, byłam też proszona o ten filmik, kiedy tylko zaczęłam nagrywać. Może nie wyszedł tak jakbym chciała, byłam potwornie zmęczona, co widać na powiece, która opada bardziej niż zwykle. Mam jednak nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i coś z niego wyniesiecie.



Głównymi zasadami są:
- określenie Waszej budowy oka
- dobranie odpowiedniego rodzaju kreski
- dobry eyeliner, moim zdaniem najlepsze są żelowe
- dobry pędzelek, ja używam ten od Essence
- praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka ;) ja ćwiczyłam jak dla mnie dość długo, ale dochodziłam do wszystkiego sama i początkowo zniechęcały mnie kiepskie eyelinery


• W filmiku pokazałam:

- pędzelek do eyelinera Essence
- pędzelek Hakuro h85
- żelowy eyeliner Catrice

Na paznokciach mam lakier Barry M Ice Cream



Lubicie kreski? Jakie preferujecie?

Zobacz także inne posty

16 KOMENTARZE