Lakier Golden Rose Fashion Color nr 90.

16:20

Witajcie, 
Dzisiaj miał pojawić się filmik o mojej kolekcji produktów do ust, zadowolona z pożyczonej lustrzanki ochoczo zabrałam się do roboty, jednak ustawienie tego aparatu, który btw. nie należy do mnie, nie było proste i mam tutaj na myśli głównie ostrość. Niestety, ale będę musiała się przełamać, aby z pomocą mógł przyjść mój mężczyzna i pomóc mi w kręceniu filmików w wysokiej jakości. Korzystając z chwili wrzucę szybką recenzję lakieru do paznokci, bo takiego postu dawno tutaj nie było ;)

Od producenta:
Doskonałej jakości lakier zamknięty w poręcznej buteleczce. Szybkoschnący lakier, który długo zachowuje połysk. Dostępny w wielu wariantach kolorystycznych.
Produkt nie zawiera formaldehydu, toluenu, dbp i kamfory.

Dostępność: sklep online GR, sklepy i wyspy GR
Cena: 3,50 zł / 5,5 ml

Lakier jest dość rzadki, więc trzeba uważać na skórki. Krycie jest średnie, aby uzyskać odpowiednie trzeba nałożyć 2-3 warstwy lakieru. Wysychanie z powodu konsystencji, również nieco wydłuża się w czasie, najlepiej zarezerwować sobie kilka chwil lub użyć wysuszacza. Lakier w 100% gęstnieje w 15 minut, w zależności od warstwy, nie jest to ekspresowe tempo. Jednak za taką cenę trzeba mu to wybaczyć, bo są droższe lakiery, które mają taką samą jakość.


Szukałam innego odcienia fioletu, ale ten też zdaje egzamin, ma on chłodne tony i trudno było go obfocić, gdyż kolory były przekłamane i wpadały w niebieskości, osobiście wolę nieco cieplejsze odcienie na moich paznokciach, zwłaszcza, gdy zimą mam blade dłonie. Bez lakieru nawierzchniowego na podkładzie w postaci odżywki Nail Tek, lakier utrzymywał się do 2-3 dni, nie odpryskiwał, ale końcówki były nieestetycznie wytarte.
Buteleczka jest mała i można lakier w spokoju wykończyć, niestety, pędzelek jest nieporęczny, kanciasta zakrętka utrudnia dokładne manewrowanie, a pędzelek jest bardzo krótki.
Cena i jakość przystępna, bogata gama kolorystyczna, można spróbować, zwłaszcza, że jest mini ;) 




Używacie? Jakie są wasze ulubione kolory?


Zobacz także inne posty

18 KOMENTARZE