Moje produkty do ust - pomadki ochronne, błyszczyki, szminki (film).

15:08

Hej wszystkim, 
Zapraszam Was serdecznie na kolejny filmik. Wiem, że ostatnio więcej nagrywam niż piszę, ale pewne rzeczy łatwiej jest nagrać niż napisać, przynajmniej tak mi się wydaje, poza tym nie ukrywam, że na YouTubie jest więcej odbiorców, niestety, większość ludzi nie lubi/nie chce im się czytać, stąd wychodzę do nich z taką formą. Bloga nie mam zamiaru zaniedbywać, recenzje i moje artykuło-porady jak ja to nazywam, będą się zawsze pojawiać na blogu, dlatego, że tak jest dla mnie łatwiej i ja nadal sobie cenię słowo pisane.
A jaką formę Wy lubicie? Jest to dla Was obojętne, wolicie czytać czy oglądać?

W filmiku pokazałam swoją skromną kolekcję produktów do ust, wszystkie są sukcesywnie zużywane, nie są bublami, a to kiedy ich używam zależy od nastroju i makijażu. Kolory są raczej stonowane i uniwersalne.
Jeśli chodzi o jakość filmiku, to zmieniłam sprzęt, z którym się dopiero zacieramy (my czyli ja i mój osobisty operator :D ), wiadomo światło i ustawienia to podstawa i nad tym pracujemy, ale wszystko idzie w dobrym kierunku i co najważniejsze do przodu. Miłego oglądania! :)



Bransoletka to moja robota ;) tutorial na blogu: klik!
Kosmetyki kolorowe trzymam w małej drewnianej komódce z Ikei ;)

Wszystkie produkty są w porządku, nie mam się do czego przyczepić, są dosyć trwałe, nie wysuszają (choć pod NYX przydaje się balsam, ale nie ma wtedy matu).


♥W filmiku mówię o:


• pomadki ochronne

- Nivea Lip Butter masło do ust 
- Nivea Perly Shine
- Isana różany balsam ochronny do ust
- Wet n Wild Juicy Lip Balm SPF 15

• błyszczyki
- Maybelline Color Sensational Creme Gloss nr 215 I Love Lilas i 105 Cashmere Rose
- Essence Stay With Me nr 02 My favorite milkshake i 07 Kiss kiss kiss 
- Wibo Spicy Lipgloss
- Wibo Water Sheen with Maxi Lips 3D Effect nr 7
- Rimmel Stay Glossy nr 640 All Day Seduction
- Quiz Cosmetics Glance Shine nr 60 
- Astor Soft Sensation Liquid Care

od lewej: góra - Rimmel, Essence Kiss Kiss Kiss, Essence My Favorite Milkshake, Maybelline Cashmiere Rose, Maybelline I Love Lilas; dół - Astor różowy, Ator oranż, Quiz, Wibo Spicy, Wibo Water Sheen




• pomadki

- Wibo Elixir nr 05 (beż) i 06 (róż)
- Szminka Maybelline Jade Moisture Extreme Lippenstift #425 Fresh Apricot
- Astor Soft Sensation nr 730
- Rimmel Moisture nr 600 Soft Coral
- Avon Red Hot Lips
- NYX Lip Smacking Fun Colors nr 522 Circe

Od lewej: góra - Astor 730, Maybelline 425, Wibo Elixir 05, 06; dół - Rimmel 600, Avon Red Hot Lips, NYC Circe

Chcecie bardziej szczegółową recenzję, któregoś z wymienionych produktów? ;)


Zobacz także inne posty

16 KOMENTARZE