Bourjois BB Cream Foundation 8 in 1, kolor 21 Vanillie.

14:49

Czy Wy też uważacie, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego? Rzadko zdarza się tak, że ta zasada się nie sprawdza, miałam jednak nadzieję, że moja wygrana będzie wyjątkiem od reguły. Jak się sprawowała u mnie nowość,  podkład typu BB marki Bourjois? Zapraszam do recenzji.


Od producenta: 

Innowacyjny podkład BB w kompakcie 8w1, to doskonała równowaga makijażu i pielęgnacji skóry. Poradzi sobie ze wszystkimi wyzwaniami, jakie współczesna kobieta stawia podkładom:
- (1) Wyrównywanie 16h - kremowa tekstura produktu idealnie się rozprowadza i wyrównuje kolor skóry. Mineralne pigmenty doskonale kamuflują zmarszczki i drobne wypryski.
- (2) Wygładzenie - wygładzające składniki podkładu BB zapewniają lekko pudrowe wykończenie nie pozbawiając skóry zdrowego blasku. Efekt jest gładki i delikatny (94% testerek zauważyło, że ich cera jest wyraźnie gładsza).
- (3) Miejscowe tuszowanie niedoskonałości - odbijające światło pigmenty tuszują niedoskonałości i optycznie wyrównują powierzchnię skóry.
- (4) Efekt wypoczętej skóry - doskonale maskuje podkrążone oczy, poszarzały odcień skóry i gwarantuje promienny wygląd.
- (5) Efekt matujący - podkład został wzbogacony o absorbujące sebum drobinki pudru, skóra dzięki nim jest jedwabiście matowa.
- (6) Zapobieganie oznakom przedwczesnego starzenia - zabezpiecza przed przyspieszającymi starzenie czynnikami środowiskowymi i sprawia że skóra długo zachowuje młody wygląd.
- (7) Nawilżanie - podkład zawiera specjalną formułę zwiększającą stopień nawilżenia naskórka. Skóra pozostaje nawilżona przez cały dzień.
- (8) Filtr SPF 20 - by chronić skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV.

Podkład BB ma lekką, kremową konsystencję. Jest opakowany w puderniczkę ze zintegrowanym, panoramicznym lusterkiem i gąbeczką. Niekomedogenny i testowany pod kontrolą dermatologiczną.


Dostępny w 4 odcieniach: 21 Vanille, 22 Beige Dore, 23 Beige Rose , 24 Hale Clair.

Cena: 60 zł
Dostępność: szafy Bourjois w drogeriach Rossmann czy perfumeriach Douglas

Moja opinia: 


Rzuciłam okiem na skład, nie przypomina on bb kremu, a zwykły podkład w kompakcie, trochę silkonów, minerałów i innej chemii ;) to, co mogło by być wartościowe jest na samym końcu składu, czyli jest tego nie wiele.



Choć nie zwracam uwagi na opakowania kosmetyku, a na jego działanie, to Bourjois postarało się w tej kwestii. Pudełeczko jest eleganckie, zamykane na magnes, zawiera gąbeczkę, która pod sobą ma dziurki na wlot powietrza oraz obrotowe duże lusterko. Opakowanie jest jak najbardziej na plus.


Jeżeli chodzi o właściwości podkładu...
Posiadam odcień 21, czyli najjaśniejszy, choć do bladych nie należy.
Obietnic jest wiele, bo aż osiem! Używałam kremów BB oryginalnych, azjatyckich, ale to jest bb krem drogeryjny i nie ma co go do nich porównywać. Drogeryjne podróbki kremów bb są beznadziejne i zawsze będę to powtarzać. Ten produkt traktuję jako zwykły podkład w kompakcie.

Kolor Vanillie, jest kolorem o pigmentach beżowo-żółtych, na pewno nie dla porcelanowych bladziochów.
Konsystencja podkładu jest miękka i aksamitna, dobrze się ją rozprowadza zarówno gąbeczką jak i palcami. Kryje delikatnie, musimy nałożyć grubszą warstwę aby uzyskać krycie prawie średnie lub posiłkować się korektorem.
Sam podkład bardzo wygładza naszą twarz, zasługa silikonów, które mogą zapychać, choć producent zapewnia inaczej. Kolejnym plusem jest filtr UV. Na tym plusów już brak.

Podkład bezlitośnie podkreśla suche skórki, nawet te, których nie ma... Moja twarz po jego użyciu zamiast na wypoczętą wyglądała na starą, suchą, zmęczoną... Bardzo mi się nie podoba, aczkolwiek efekt ten widać tylko z bliska, dlatego zdjęcia go nie oddadzą. Na ostatnim zdjęciu macie zbliżenie, widać jak podkład się osadza w porach.





Do tego trwałość jest koszmarna... za taką cenę spodziewałam się czegoś lepszego! Bardzo się cieszę, że produktu nie kupiłam, a wygrałam. Podkład wytrzymuje może 2 godziny, dziś rano pomalowałam się, pojechałam na jedne ćwiczenia na uczelnię, gdy wróciłam, na moim nosie nie było już kompletnie podkładu, a z pewnością go nie dotykałam. Podkład w miarę upływu czasu znika z twarzy pozostawiając gdzie nie gdzie resztki, co nie wygląda estetycznie.

Podkład nie nawilża, a wręcz może przesuszać, jeśli chodzi o mat, jest to chwilowy i płaski efekt, bardziej przypomina mat wysuszonej skóry niż takiej satynowej, przypudrowanej... Wchodzi też w zmarszczki podkreślając je.

Dla mnie produkt ten jest bardzo kiepski, szczęście w nieszczęściu jest on nie wydajny i szybko się jego pozbędę. Nie polecam! 

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl  Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Zobacz także inne posty

23 KOMENTARZE