Cień do powiek Sensique Velvet Touch nr 117.

15:30

Hej, 
Dzisiaj mam dla Was coś z kolorówki, co gości w mojej kosmetyczce od dawna i jest używane dosyć często. Jest to cień do powiek taniej firmy Sensique nr 117.


Od producenta:

Aksamitne, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze, łatwe w aplikacji. Cienie w 12 kolorach do wyboru.  

Cena: 6,49 zł / 4g
Dostępność: drogerie Natura



Moja opinia:


Cień ten kupiłam już ohoho, tak dawno, że nie pamiętam ;) Oglądałam kiedyś filmik z jakimś makijażem Katosu i wspomniała tam o nim, zachęcającym faktem było to, że miał on być ponoć odpowiednikiem pigmentu Mac Vanilla. Będąc w Naturze stwierdziłam, że za taką cenę skuszę się.

Co prawda do odpowiednika, podróbki, czy czegoś podobnego do tego pigmentu z Maca jest mu baaardzo daleko, nie zmienia to faktu, że cień jest bardzo fajny i często po niego sięgam. Mogliście go zauważyć np. w filmiku Get Ready With Me na moim kanale. Sprawdza się jako dodatek, pod łuk brwiowy jak i solo.



Jest to bardzo jasny matowy beż, który zawiera bardzo subtelne drobinki w minimalnej ilości, które lekko rozświetlają oko. Pigmentacja i trwałość są dobre, cień nieco pyli, ale nie jest to jakaś ogromna wada, większość cieni tak ma ;)



Jeżeli szukacie czegoś delikatnego na dzień sięgnijcie po ten cień, nie zawiedziecie się.




Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE