Z cyklu nowinki techniczne: Spotify - muzyka na każdą chwilę!

17:00

Kochacie muzykę? Baaa, kto nie kocha! Koi, uspokaja, rozwesela, wiążą się z nią wspomnienia, zabawa...
Brzydko powiem, jak większość ludzi, że nie mam sprecyzowanego gustu muzycznego, nie wskażę Wam na jeden czy dwa gatunki, których się trzymam. Słucham tego co mi wpadnie w ucho, zależy to od mojego nastroju, a gusta z czasem też się modernizują ;) Kiedyś często słuchałam techna, rapu, teraz na mojej liście przeważają utwory soulowe, alternatywny rock, R&B, trance,dance, trochę rapu, dubstepów i popu ;) Stronię od metalu i tego typu ciężkich brzmień, nie mój typ ;)
Jak widzicie trudno mi się określić, nie mam tez jednego ulubionego wykonawcy, ale w mój gust trafiają liczne utwory: Coldplay, Birdy, Rihanna, Beyonce, Adele, Armin van Buuren, Lana Del Rey. Na swojej liście mam po kilka utworów tych wykonawców, z chęcią słucham nowych hitów jak i wracam do starych.


Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić aplikację, która od niedawna weszła na Polski Rynek, szkoda, że jak zwykle mamy "małe" opóźnienie.

Spotify - aplikacja, dzięki której możecie słuchać ulubionej muzyki, na komputerze, telefonie, tablecie. Możecie dzielić się utworami ze znajomymi, podglądać czego słuchają i przeszukiwać miliony utworów, za równo nowych jak i klasyków z każdego gatunku, aczkolwiek wiele polskich utworów mi brakuje, głównie tych starszych ;)
Program ten ma za zadanie walczyć z piractwem w sposób przyjazny każdemu.



Obsługa programu jest bajecznie prosta, ściągacie aplikacje, zakładacie konto lub logujecie się przez Facebooka (lub zakładacie konto), wyszukujecie interesujący Was utwór, przeglądacie playlisty znajomych, innych użytkowników czy celebrytów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Organizujecie swoje własne playlisty. Możecie też stworzyć sobie sesję prywatne, czyli nikt nie będzie widział czego słuchacie, taka Wasza słodka tajemnica. Funkcji jest wiele, najlepiej przekonajcie się sami! Tylko uważajcie, program wciąga! :)



Spotify oferuje darmową opcję, wtedy możecie słuchać muzyki tylko z komputera i co jakiś czas między utworami słyszycie krótką reklamę, nie są one irytujące, choć za pewne do czasu. Są też 2 opcje płatne, jedna wyłącza reklamy, a druga pozwala słuchać waszej ulubionej muzyki na wszystkich urządzeniach przenośnych, a także pobierać utwory i słuchać ich w trybie offline.

I kawałek mojej osobistej listy ;)


Znacie? Lubicie? :)


źródło zdjęć: Spotify i mój własny zrzut ekranu.
! Firma Spotify nie zapłaciła mi za reklamę, jest to tylko i wyłącznie mój wyraz chęci podzielenia się fajnym programem. 

Zobacz także inne posty

10 KOMENTARZE