Lakier do paznokci Barry M Nail Paint nr 289 Gold.

14:57

Pamiętacie jak zachwycałam się lakierem od Barry M o słodkiej nazwie Ice Cream? Jeśli nie, zajrzyjcie tutaj, jest to piękny wiosenno letni kolorek godny uwagi.

Dzisiaj pora na drugi wybrany przeze mnie, który otrzymałam do testów dzięki uprzejmości sklepu Kosmetyki Barry M.



Od producenta: 


Długotrwały lakier do paznokci w każdym kolorze.

Obejmujące cały zakres kolorów, wielokrotnie nagradzane lakiery do paznokci szybkoschnące, długotrwałe i odpowiednie do paznokci naturalnych i akrylowych.

Cena: 15 - 16 zł zł / 10 ml , w sklepie Kosmetyki Barry M 15,80 zł / cena w UK £2.99 (ok. 15 zł)
Dostępność: sklepy online 

Moja opinia: 


Tutaj już nie było ochów i achów, jak przy Ice Cream. Moim ulubionym metalicznym lakierem jest sreberko z Golden Rose i zapragnęłam mieć też taki lakier w kolorze złota, stąd wybór padł na Gold.

Lakier ten jest dość rzadki, kolor złota jest średni, wolałabym coś bardziej jasnego, a to jest bardziej  stare złoto, aczkolwiek w świetle dziennym ładnie się iskrzy przez co wygląda jaśniej i o niebo lepiej, co możecie zauważyć na zdjęciu.Gold rzuca się w oczy, moja koleżanka Asia, którą serdecznie pozdrawiam, wprost nie mogła swoich ślepi od niego oderwać ;)

Nie jest to brokat, jest to bardzo miałki pył, który wypełnia cały lakier, chociaż tutaj pigmentacja jest gorsza niż w srebrnym lakierze GR. Dwie warstwy niestety nie zawsze wystarczą, co zobaczycie na zdjęciu poniżej, widać nieco prześwit krawędzi paznokcia. Dlatego trzy warstwy to mus. Na zdjęciu możecie też zauważyć jak rzadki jest lakier.


Pierwsze spotkanie z Gold nie było usłane różami, nie miałam Seche Vite i lakier ten wyprowadził mnie skutecznie z równowagi marnując mój czas. Kompletnie nie chciał schnąć! Był ciągle miękki i podatny na odkształcanie. Także bez dobrego wysuszacza ani rusz!

Natomiast jego trwałość bez topu na moich paznokciach to spokojne 3-4 dni.

Lubicie takie lakiery?



Zobacz także inne posty

8 KOMENTARZE