Avon Color Trend błyszczyk "Kolory Blasku" - Fluorescent Pink, czyli neonowy róż na ustach.

18:03

Jakiś czas temu wrzuciłam na kanał dwa filmiki - wiosenny tag oraz ulubieńców kwietnia. W obu tych filmach pojawił się dzisiejszy bohater postu, piękny błyszczyk, który odkąd kupiłam często gości na moich ustach, a używam go z prawdziwą przyjemnością!


Od producenta:
Błyszczyk, który sprawi, że Twoje usta zalśnią nieziemskim blaskiem. Kolory na każdy nastrój i chwilę.

Cena: 18zł / 6ml (regularna), w promocji 10-11 zł
Dostępność: Avon

Moim zdaniem jest to kolor idealny na wiosnę/lato do tego w modnym w tym sezonie lekko neonowym odcieniu. Przedstawiony tu Fluorescent Pink cieszy się nie małą popularnością, dzięki temu odważyłam się po niego sięgnąć, gdyż jest to perełka Avonu!

Błyszczyk nie lepi się, pięknie błyszczy i jest naprawdę trwały! Kiedy zjada się nam błysk pozostaje kolor i to na dosyć długo, "wżera się" w nasze usta prawie jak lip tint. Schodzi równomiernie, nie migruje po twarzy i nie wysusza ust. Połysk optycznie powiększa usta. Czego chcieć więcej? ;)


Aplikator jest tradycyjny, miękki i nabiera odpowiednią ilość produktu. Błyszczyk ładnie i delikatnie pachnie, jest również słodki w smaku, czuć, gdy obliżemy usta ;)  Nie zauważyłam, aby pielęgnował czy nawilżał usta, ale tak jak wspomniałam, ważne, że ich nie wysusza. Nie wchodzi też w załamania ust i nie podkreśla suchych skórek. Swój kupiłam za 10,99 zł w promocji. 

Mazidło jest dosyć małe - 6 ml, ale nie jest najgorszej. Co do wydajności trudno mi się jeszcze wypowiedzieć, wydaje mi się, że z tym jest średnio, ale ze względu na pojemność. Nie jest jednak najgorzej, gdyż produktu używam często i to od miesiąca.  Jest trwały, także nie musimy poprawiać ust co chwilę, a to przekłada się też na wydajność produktu.

Kolor jest piękny, lekko żarówiasty. Rzuca się w oczy, ale nie jest nachalny, stawia nam "kropkę nad i" w delikatnym i świezym makijażu, odwala całą robotę. Nadaje się też do wieczorowych wersji i mocniej zaakcentowanych oczu. Uniwersalny kolor i myślę, że większości będzie pasował.

Polecam Wam z czystym sumieniem ;) 



Miałyście, macie? A może posiadacie inne kolory z tej serii, które są warte uwagi?


Zobacz także inne posty

25 KOMENTARZE