Sklep online - ButiqueUK.

13:55

Jestem ciekawa jak często robicie zakupy online? Ja często. Muszę stwierdzić, że częściej niż w drogeriach. Co prawda takie zakupy niosą ze sobą ryzyko, rzadko, więc kupuję odzież i dodatki, ale często kosmetyki, zwłaszcza jeśli są one sprawdzone, a cena w drogerii jest wyższa lub nie są one dostępne stacjonarnie. Oczywiście wszystko ma swoje plusy i minusy. Warto znaleźć sklep, który oferuje nam oryginalne produkty, dobre ceny,a cały proces transakcji jest dla nas szybki i przyjemny.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić sklep ButiqueUK, który odkryłam już dawno za pośrednictwem Allegro, ale w końcu założyłam konto na stronie.


W sklepie kupowałam (jeszcze za pośrednictwem Allegro) paletki Sleek, a także kilka produktów z NYX. Ostatnio zaś zrealizowałam na stronie bon i zakupiłam głównie produkty marki E.L.F., której kosmetyki są tanie i dobrej jakości, ale to już temat na inny post ;)

Kosmetyki jakie znajdziemy w Butique UK to nie tylko kolorówka, ale i produkty do pielęgnacji, paznokci, perfumy, jak i akcesoria typu pędzle. Jeśli zaś chodzi o producentów są to marki dostępne w drogeriach jak i takie, których na prózno nam szukać stacjonarnie, m.in.: Sleek, W7, Ardell, E.L.F., Hakuro itp. 
Niestety NYX jest ze sklepu wycofywany, a początkowo kojarzyłam sklep głównie z tą firmą.


Jeśli chodzi o stronę wizualną, jest to kwestia gustu, mi połączenie kolorów średnio się podoba, ostry róż z fioletem moim zdaniem średnio współgra.
To, co z kwestii technicznych mi nie odpowiada to INFO, gdzie znajdziemy np. aktualne promocje, które powinny być w widocznym miejscu, a są na dole. 


Samo wyszukiwanie kosmetyków nie jest problematyczne, są one podzielone na kategorie, podkategorie, producentów, a także znajdziemy wyszukiwarkę na górze strony.



Jeśli chodzi o ceny uważam, że nie są one wysokie i na pewno każdy znajdzie dla siebie dogodną ofertę, zwłaszcza cieszą mnie niskie ceny kosmetyków marki E.L.F. ogólnie są to kosmetyki bardzo tanie, ale zdarza się, że sklepy zawyżają ich cenę.

Koszt wysyłki, jest nie zależny od ilości kosmetyków i wynosi najtaniej 8.99 zł (przesyłka biznesowa Poczta Polska). Zaś czas wysyłki jest szybki, lecz oczywiście uzależniony od Waszej wpłaty. Kontakt ze sprzedającym jest w porządku, także nigdy nie spotkałam się z nieprzyjemnymi sytuacjami. Produkty są wysyłane szybko i są odpowiednio zabezpieczone.

ostatnie zakupy - zdj. z FanPage

A jakie są Wasze ulubione sklepy online, a może wolicie kupować przez Allegro? Czy zdarza się Wam kupować w sklepie ButiqueUK?


Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE