Swatche Wibo Eliksir - 01,03,04,05,06,07.

11:48

Jako, że od dłuższego czasu (jeszcze przed promocją -40% w Rossmannie) post z recenzją pomadek Wibo Eliksir cieszy się dużą popularnością, postanowiłam wrzucić krótkiego swatchowego posta, który ukazałby wszystkie moje odcienie, gdyż do kolekcji dołączyły kolejne dwa (01 i 07, natomiast 04 jest odcieniem, który kupiłam dla mojej mamy).


Jeżeli natomiast interesuje Was recenzja tych pomadek, znajdziecie ją - TUTAJ.

A teraz bez zbędnego "ględzenia" przechodzimy do zdjęć odcieni :) Nie zrobiłam ujęć na ustach, gdyż odcienie mogą się nieco różnić w zależności od czerwieni wargowej - u mnie prezentują się tak na dłoni.

Kolejno od Waszej lewej: 01,03  i 04


Kolejno: 05 ,06 i 07

Który Wam się najbardziej podoba? :)

Zobacz także inne posty

38 KOMENTARZE