Vitamex-Farm - Wyciąg ze skrzypu polnego dla pięknych włosów, skóry i paznokci. Podsumowanie kuracji.

21:15

Co jakiś czas urządzam sobie 3 miesięczną suplementację, głównie jesienią i późną zimą. Suplement diety to tylko dodatek i trudno spodziewać się po nim rewelacji, Merz Spezial, gdyby nie jego negatywne działanie na moją cerę byłyby numerem jeden. Pozostałe, które przetestowałam też nie wzbudziły sensacji...

Dzisiaj przedstawiam Wam kolejny suplement diety, który zawiera wyciąg ze skrzypu , drożdże, witaminy i minerały.




 Produkt ten otrzymałam w dwóch opakowaniach po 100 tabletek, kuracja wystarczyła na 3 miesiące. Jak widać tabletki przyszły do mnie w uroczym opakowaniu, które wykorzystałam ;)

Od producenta:

Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie.
Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów.
Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor. 



Więcej informacji o składzie - tutaj.

Dostępność: apteki
Cena: 32-35 zł / opakowanie 100 sztuk


Przez pierwsze 30 dni kuracji spożywamy 2 tabletki raz dziennie w czasie posiłku, po miesiącu jest to już 1 tabletka. Nie ukrywam, że nie przepadam za wymogiem spożywania tabletek o określonej porze, w tym przypadku podczas posiłku, dlatego, że często o tym zapominam...



W drugim miesiącu kuracji zauważyłam poprawę w stanie moich paznokci i na tym się niestety skończyło. Kolejny miesiąc nie przyniósł dodatkowych rezultatów. Włosy wypadają w normie i tak samo jak to było przed kuracją, ich kondycja także bez zmian, nie pojawiły się też nowe babyhair, a włosy nie rosły szybciej. Cera nie stała się odżywiona, wręcz przeciwnie pod koniec kuracji borykałam się z wypryskami, prawdopodobnie jest to ten sam składnik co w MS jednak w mniejszym stężeniu. Plusem jest obecność drożdży, która wpłynęła na fakt, że na moich ustach nie pojawiały się już zajady.



Kapsułki są dosyć duże, najlepiej spożywać je z dużym kęsem lub sporą porcją wody, aby nie zatrzymały się pod drodze do żołądka, co jest nieprzyjemne. Mają też specyficzny zapach i smak.

Podsumowując: Ten suplement kojarzyłam już wcześniej, pewnie i Wy nie raz spotkałyście się z fioletową etykietą Vitamex-Farm. Suplement nie jest zły, gdyby nie szkodził mojej cerze, pewnie raz na jakiś czas sięgałabym właśnie po te kapsułki, chociażby dla wzmocnienia paznokci. Minusem jest połykanie tabletek i pora ich zażywania. Natomiast na plus zaliczam działanie na moje paznokcie, cenę oraz opakowanie.
To jakby u Was sprawdził się suplement może być skrajnie inne niż u mnie.

A Wy jaki suplement polecacie? Znacie Skrzyp z Vitamex-Farm?

Zobacz także inne posty

7 KOMENTARZE