Porozmawiajmy o... podkładach ;)

14:35




Hej, 

Dzisiaj przygotowałam dla Was film na temat podkładów. O tego typu filmik byłam przez jedną z Was jakiś czas temu poproszona.
W filmie zawarłam informacje dotyczące: rodzajów podkładów, jak je dobierać, jaki jest mój kolor cery i jakich podkładów używam + swatche odcieni + mini recenzje.
Pragnę od razu zaznaczyć, że nie jestem ekspertem ani wyrocznią :) To co tutaj mówię, ma charakter informacyjny i dotyczy mojej cery, jej rodzaju, koloru i moich wymagań względem podkładu. To, co sprawdziło się u mnie nie musi u Was, jest to normalne, bo każdy jest inny. Porady powstały na podstawie obejrzanych przeze mnie filmików/przeczytanych artykułów ekspertów w tej dziedzinie i po przetestowaniu tych sposobów na sobie.

Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE