Amilie Minerals - podkład i korektor mineralny, kolory Soft Honey i Light

18:11

Hej, jak sobie radzicie w te upalne dni? Ja jestem ciepłolubna, ale taka temperatura w mieście dobija... Aczkolwiek nie marudzę, bo już wolę upały niż zimno :D Postanowiłam nawet dzisiaj się spiąć i zasiąść do recenzji, produktów kolejnej firmy, której minerały przyszło mi przetestować. Niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego światła, więc z jakości zdjęć nie jestem zadowolona, ale mimo to -  zapraszam! :)


Do testów wybrałam podkład kryjący w kolorze Soft Honey i korektor w kolorze Light.
Soft Honey - ciepły odcień (żółte tony), odpowiedni dla jasnej karnacji.
Light -  jasny neutralny korektor, odpowiedni dla jasnej karnacji.

Firma Amilie zapewnia niezwykle bogaty wybór odcieni chłodnych, neutralnych i ciepłych, więc każdy znajdzie coś dla siebie zarówno w sekcji podkładów, korektorów jak i róży, podkłady są w 3 wariantach - transparentny, jasny i ciemniejszy.


Jeśli chodzi o wybrane przeze mnie kolory, to w opakowaniu wydają się dosyć ciepłe, widocznie żółte i ciemniejsze, jednak na skórze są bardzo jasne. Dla mnie zbyt jasne, nawet przed tym jak się opaliłam. Plusem jest to, że podkłady mineralne, jako, że są sypkie łatwiej można regulować jeśli chodzi o odcień.


Dzisiaj zaczęłam tak wyjątkowo od końca, bo od koloru, a teraz przejdźmy do właściwej części recenzji, a mianowicie mojej opinii o właściwościach tych produktów.

O podkładzie od producenta: 
Formuła Coverage zapewnia idealne krycie wszelkich niedoskonałości cery, z budowanym stopniem krycia (każda kolejna warstwa nadaje większe krycie). Podkład o gładkiej, jedwabistej konsystencji z delikatnym, promiennym wykończeniem (subtelne glow). Odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery.

Cena: 36 zł / 5g

Korektor: 
Korektor doskonale maskuje wszelkie niedoskonałości cery, takie jak drobne zaczerwienienia, plamy posłoneczne czy cienie pod oczami. Korektory mineralne Amilie zapewniają większe krycie niż podkłady mineralne. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.

Cena: 29 zł / 4g

Dostępność i więcej informacji - tutaj.


Jeśli chodzi o minerały, nie jestem już laikiem, choć może masy firm nie przetestowałam, to już wiem jak z nimi postępować. Niestety te produkty, nie ważne jaką techniką bym nie nakładała czy podkładu czy korektora, zawsze uzyskiwałam ten sam efekt...
W ciepłe dni, na mojej twarzy pojawiał się efekt ciasta, mimo odpowiedniego przygotowania skóry i nie wielkiej ilości, a za każdym razem podkład ważył się, podkreślał pory i szybko znikał z mojej twarzy... Mimo nakładania na każdą partię takiej samej ilości i dokładnego rozcierania w niektórych miejscach było go więcej, a w niektórych mniej. Do tego producent zapewnia nas o świetnym kryciu, jak dla mnie jest ono kiepskie, nakładałam zazwyczaj dwie cienkie warstwy i tak nadal potrzebowałam korektora, mimo, że nie mam wielu i bardzo widocznych niedoskonałości... Trzeciej warstwy już nie nie odważyłam nałożyć, gdyż efekt na twarzy mi się po prostu nie podoba... oprócz wchodzenia w pory i dziwnego nierównomiernego osadzania się na twarzy podkład powodował u mnie efekt starej i suchej twarzy, czyli płaski mat, żadnego efektu glow o którym pisze producent, a raczej twarz a'la stara pudernica, czego bardzo nie lubię...



Z korektorem jest podobnie, pod oczy się nie nadaje, jest za ciężki i waży się,a do tego wysusza, a wszelkie niedoskonałości kryje raczej kiepsko, poza tym właściwości ma te same co podkład.

Mimo fajnego designu strony jak i produktów niestety bardzo się zawiodłam... Jedyną nadzieją są róże, które dostałam jako próbki i bardzo żałuję, że nie wybrałam pełnowymiarowego opakowania. Mają świetne właściwości i kolory, bardzo dobrze współpracują i nie długo pokarzę Wam ich swatche, a także napiszę o nich kilka słów.

Plusem powyższych produktów na pewno jest cena, gdyż są to jedne z tańszych produktów tego typu, aczkolwiek można znaleźć i tańsze, np. AM. Kolejnym plusem jest opakowanie, które wyposażone jest w prosty mechanizm, wystarczy przekręcić wieczko, aby dostać się do sitka, taki produkt nie pyli się po otwarciu i można go zabrać w podróż.
Niestety to wszystko jeśli chodzi o plusy...

Jakiś czas temu nagrałam dla Was filmik, gdzie używałam tych produktów i mówiłam o moich pierwszych wrażeniach, które niestety, jak widać się nie zmieniły. Jeżeli chcecie go obejrzeć zapraszam TUTAJ.



A Wy, lubicie mineralne kosmetyki?


Zobacz także inne posty

18 KOMENTARZE