Kolorowe soczewki ColorVUE 3 Tones - Brown

17:58

Choć mój naturalny kolor oczu nie raz jest chwalony, to pamiętam, że zawsze chciałam mieć oczy brązowe. Ostatnio nadarzyła się okazja przetestowania wybranego koloru ze strony Optiva, z oferowanych mi modeli wybrałam te, które wydawały mi się najbardziej -  nie chciałam wyglądać jak kosmitka ;)


Od producenta:
"Soczewki 3 tonowe to idealna technologia mieszania kolorów. Twoje oczy będą wyglądać bardziej naturalnie! Doskonale zaprojektowane 3 tones pasują dla ciemnych i jasnych oczu.
Wyprodukowane z opatentowanego materiału hydrożelowego, który zapobiega uszkodzeniu rogówki. Colourvue dzięki doskonałej przepustowości tlenu są komfortowe dla Twojego oka."

Cena: 45 zł / szt
Dostępność: kliknij 

Byłam podekscytowana kiedy przyszły do mnie soczewki. Na co dzień noszę soczewki korekcyjne już od wielu lat... dlatego obsługa nie stanowiła dla mnie żadnego problemu. Byłam ciekawa jak będę wyglądać i czy kolor będzie mi pasował.

Oto efekt (wybaczcie ten brak uśmiechu, ale nie mogłam sama sobie poradzić z zadowalającym ujęciem oka, więc znalazłam dwa podobne zdjęcia zrobione przez mojego mężczyznę i tak się trafiły zadumane:)

KLIKNIJ, ABY POWIĘKSZYĆ


I jak Wam się podoba moja brązowa wersja? Jeśli mam być szczera, lepszy efekt jest na żywo i moim zdaniem, lepiej wyglądam w wersji brązowej. Dlaczego? Bo twarz nabrała więcej ciepła ;)

Jeśli chodzi o same soczewki to, faktycznie wyglądają one naturalnie, nawet na zdjęciu powyżej przebija się lekko mój niebieski kolor, dzięki czemu oczy zyskały więcej naturalności i nieco orzechowy kolor. Soczewki z serii 3 Tones mają zapewnić nam większe oko, przez lekkie powiększenie tęczówki, choć ja sama mam dość spore oczy to faktycznie w brązowych widzę, że moje oczy są jeszcze większe.


 To, do czego muszę się przyczepić to dziwne wycięcie na źrenice. Nie każdemu będzie odpowiadał prześwitujący naturalny kolor, gdy źrenica jest mniejsza. Natomiast kiedy moja źrenica się powiększa to jest ona naprawdę sporych gabarytów i tutaj pojawiał się problem. Nie wiem dlaczego, jedna soczewka "ucieka" lekko w dół, a druga w górę, nie jest to widoczne przy zmniejszonych źrenicach, ale przy powiększonych z bliska wygląda to jak lekki zez.
Sam komfort noszenia mimo nowoczesnej hydrożelowej formule jest gorszy od soczewek korekcyjnych, jest to zabawa na kilka godzin i wymagała częstszego sięgania po kropelki nawilżające, których używam na co dzień.
Fajna sprawa do zdjęć i na jakiś niedługi wypad. Koszt soczewki jak już wspomniałam to 45 zł co daje nam 90 zł za komplet. Czy to jest drogo? Moim zdaniem jest to normalna cena za soczewki kolorowe, które są droższe niż korekcyjne. Tym bardziej na plus działa to, że są one 3 miesięczne. Oczywiście soczewki są dostępne razem z korektą wzroku lub bez, dla szczęściarzy bez wady wzroku ;)

Do soczewek jest nam potrzebny dobry płyn i pojemniczek, w zestawie otrzymałam płyn All Clean Soft firmy Avizor, z którym miałam styczność po raz pierwszy.


Od producenta:

"Wielofunkcyjny płyn All Clean Soft czyści oraz dezynfekuje Twoje soczewki. Bez problemu przemyjesz oraz nawilżysz swoje soczewki kontaktowe. Łącząc najważniejsze składniki staje się bezpieczny a zarazem łagodny dla oka. Płyn wielofunkcyjny przeciwdziałający tworzeniu się osadów białkowych, dla wszystkich rodzajów miękich soczewek kontaktowych (włącznie z nową generacją soczewek z hydrożelu-sylikonu).

All Clean Soft :

  • czyści
  • dezynfekuje
  • przemywa
  • przechowuje
  • nawilża
  • usuwa osady białkowe"
  • Cena: 17,80 zł / 350 ml
    Dostępność: kliknij

     Dobry i wydajny płyn. Nie ma się nad czym rozwodzić, dobrze i delikatnie domywa soczewki. Te, które są przeznaczone do noszenia dłuższego niż 30 dni, nalezy dodatkowo pocierać płynem zanim umieści się je w pojemniczku.
    Sam pojemnik jest ciekawy, zajmuje bardzo mało miejsca, a tradycyjne oznaczenie lewej lub prawej przegródki - zazwyczaj kolor lub literka, to serduszko, które jest nie tylko na zakrętce, ale i w środku. W przypadku dwóch różnych wad nigdy się nie pomylimy, która soczewka jest która.

    To wszystko z mojej strony, dajcie znać jaki Wy byście wybrały dla siebie kolor i która moja wersja bardziej się Wam podoba ;) 

    Buziaki, Wena :)





    Zobacz także inne posty

    24 KOMENTARZE