Mat na usta, czyli Manhattan Soft Mat Lipcream nr 56k

16:28

Odkąd byłam szaloną małolatą lubiłam błysk na ustach, to mi zostało do dziś. Może już nie koniecznie sięgam po błyszczyki, ale lubuję się w błyszczących lub ewentualnie satynowych wykończeniach, lubię czuć nawilżenie i gdy moje usta wydają się bardziej wydatne. Dwa razy skusiłam się na błyszczyki matowe i co z tego wynikło?... Zapraszam do recenzji ;)


Dzisiejszy bohater to osławiony na matowy błyszczyk firmy Manhattan w kolorze 56k, czyli piękny, zgaszony róż. Taki odcień będzie pasował większości typów urody.

Od producenta: 
Innowacyjna pomadka w kremie w intensywnych kolorach. Dla trwałego, matowego wykończenia makijażu ust. Gwarantuje fantastycznie delikatne odczucie na ustach.


Cena:  ok.15 zł / 6,5 ml 
Dostępność: drogerie Rossmann, drogerie online


Kolor rzeczywiście mnie urzekł, ale niestety, nie wykończenie... choć nie borykam się z suchymi ustami, a kosmetyk też tego u mnie nie spowodował, mam wrażenie, że rozmazała mi się na ustach jakaś trwała szminka i pozostał po niej taki efekt, a do tego mam wrażenie spierzchniętych ust, czyli suchych i ciepłych, które mimowolnie cały czas oblizuję...



Próbowałam tej pomadki z różnymi makijażami i jakoś jej wykończenie mnie nie zadowala, niestety. Dlatego często nakładam ją na balsam, lub balsam na nią, dla większego nawilżenia i uzyskania lekkiego połysku. 




Pędzelek to typowa gąbczasta pacynka, można nią precyzyjnie i wygodnie nałożyć produkt, z opakowania nie wydostaje się nadmiar pomadki. Konsystencja rzeczywiście jest przyjemna i bardzo kremowa, usta są miękkie, a sam produkt przyjemnie sunie po ustach, choć z bliska mam wrażenie lekkich smug.


Trwałość, jest dobra, aczkolwiek jak wspomniałam wcześniej mam odruch zlizywania tego kosmetyku z moich ust ;) Jednak na pewno trzyma się na ustach nieco dłużej niż produkty nawilżające z połyskiem.






Nie jest to jednak produkt dla wszystkich, nie spodoba się osobą o suchych, wąskich ustach i takich jak ja, którym po prostu takie wykończenie nie odpowiada. 


A Wy, lubicie matowe pomadki?

Zobacz także inne posty

24 KOMENTARZE