Okulary Firmoo + rozdanie z okazji 2. urodzin bloga!

20:47

Niedawno otrzymałam maila z propozycją przetestowania wybranej pary okularów od firmy Firmoo, którą już kojarzyłam z innych blogów.
Początkowo stwierdziłam, że przydałyby się mi nowe oprawki do szkieł korekcyjnych, ale żadne z oferowanych oprawek z programu mi nie odpowiadały, dlatego skusiłam się na okulary przeciwsłoneczne.


Model, który wybrałam ma wzór nazwany żółwiowym, różowo,szaro-filetowy, szkła są brązowe w 80% zaciemnione. 
Obsługa w Firmoo jest bardzo miła i szybko odpowiada na pytania, dzięki nim człowiek wie dokładnie co zamawia i jest zadowolony.
Na samej stronie macie ogromny wybór oprawek, a także wiele opcji, aby dopasować okulary do własnych potrzeb. Możecie także zamówić okulary korekcyjne ze szkłami lub okulary przeciwsłoneczne z filtrem UV. Do tego możecie dopasować okulary do siebie wstawiając zdjęcie na stronie, a każde okulary mają nadzwyczaj rozbudowany opis od A do Z.


W ekspresowym tempie przychodzi do nas dobrze zapakowana przesyłka, a w niej oprócz okularów znajdziemy cały zestaw, pokrowiec, etui, ściereczkę i zestaw małego majsterkowicza, gdyby okulary się rozkręciły, wtedy można je samodzielnie podreperować ;)


Same okulary są dobrej jakości, nie są to plastic fantastic z bazarku, co prawda długo z nich nie korzystałam, ale nic się nie rozkręca, nie trzeszczy, nie porysowało się, myślę, że materiały są dobre i takie okulary długo posłużą. Z tego co pamiętam ich koszt podany na stronie to bodajże 129 lub 139$


Firmoo przygotowało 2 programy, pierwszy obejmuje darmową parę gratis, a Wy płacicie jedynie koszty przesyłki (więcej TUTAJ), a drugi jest to program partnerski, możecie zdobyć los na darmową dostawę lub darmową parę okularów (więcej TUTAJ).



Jeżeli chodzi o okulary to niestety, jak większość nie jest mi w nich do twarzy, ale...
Jako, że blog obchodzi dzisiaj swoje 2. urodziny, mam dla Was z tej okazji rozdanie, w którym możecie zgarnąć powyższy zestaw :)

Warunki rozdania: 

1. Musicie być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Musicie polubić stronę bloga na FB - TUTAJ.
3. Należy zgłosić się pod postem wpisując: nick pod którym obserwujecie bloga, inicjały pod którymi lubicie mnie na FB, a także podając swój mail. 


Regulamin rozdania: 
  • Organizatorem konkursu jest autorka bloga shopping-of-wena.blogspot.co.
  • Nagrody są nowe i nie podlegają wymianie na inne produkty lub gotówkę.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę opiekunów.
  • Wysyłka tylko na terenie Polski. 
  • Rozdanie trwa od 3.08. do 10.08. , zgłaszać można się do godziny 23:59.
  • Wyniki konkursu pojawią się na blogu w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.
  • Na maila, z danymi potrzebnymi do wysyłki czekam do 4 dni od podania wyników, po tym czasie wybieram kolejnego zwycięzce.
  • Adres mailowy pod który należy wysłać swoje dane podany jest w zakładce KONTAKT.
  • Zgłaszając się, akceptujesz warunki regulaminu, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (potrzebnych do wysyłki nagrody) zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
  •  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
  • Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu ogłoszenia konkursu i obowiązuje aż do zakończenia, właścicielka bloga zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o czym poinformuje uczestników na blogu i stronie na FB. 



OKULARY WYGRYWA:

JoannaSzuszu

Gratuluję i czekam na adres! :) 

Zobacz także inne posty

11 KOMENTARZE