Summer catch with Essie Summer 2013 Naughty Nautical

16:38

Ostatni tydzień sierpnia... i choć kalendarzowa jesień przychodzi 23 września, to już ostatki lata, choć mam nadzieję, że  wakacyjna pogoda szybko nas nie opuści! Niestety w galeriach handlowych już od dawna pojawiają się ciemne stroje na jesień, nie jestem zwolenniczką tego typu kolorów, gdyż wystarczająco depresyjnie nastraja mnie chłód i szarość za oknem, żebym jeszcze ja musiała się tak ubierać!?
Jeśli Wy także nie chcecie się dać szarości i chcecie jak najdłużej przedłużyć sobie wakacyjny i letni nastrój spróbujcie z letnią kolekcją od Essie. Mi cała kolekcja wpadła do rąk tydzień temu dzięki firmie L'Oreal (lecz nie jest to post sponsorowany!). Jeśli jakiś kolor Wam się podoba to śpieszcie się, bo raczej nie będą one w regularnej gamie kolorów, ale przez jakiś czas będzie można je jeszcze zdobyć online.



Stacjonarnie lakiery Essie znajdziecie w Superpharm, Hebe, Douglasie, TK Maxx...
Online kolekcje letnią widziałam w kilku sklepach: zajrzyjcie tutaj (są także miniaturki).

  • Naughty Nautical - błyszcząca, morska, niebieska zieleń 
  • The More The Merrier - soczysta, limonkowa zieleń
  • Sunday Funday - błyszczący, mandarynkowy koral
  • Full Steam Ahead - perłowa lilia
  • The Girls Are Out -  błyszcząca piwonia w kolorze fuksji
  • Rock The Boat - błyszcząca mieszanka ultramaryny i turkusu
Który kolor podoba Wam się najbardziej? Moimi faworytami są zdecydowanie Sunday Funday i Full Steam Ahead. 

Wkrótce na blogu zaprezentuję Wam, jak te kolory wyglądają na paznokciach, jest to seria profesjonalna, więc dołączę także recenzję, czy warto za nią dopłacać. Możecie też się spodziewać postu, który wyjaśni pojawiające się różnice w buteleczkach lakierow Essie ;) 





Zobacz także inne posty

21 KOMENTARZE