Lakier p2 Volume Gloss 060 Happy Bride

17:10

Jeśli czytujecie mnie już od jakiegoś czasu to wiecie, że lubuję się w różach na paznokciach i dzisiaj mam dla Was słodkiego cukiereczka niemieckiej marki p2, pora na kolor i sielankowej nazwie - happy bride.
Z serii Volume Gloss pojawił się już na blogu lakier o iście niebańskiej nazwie i kolorze - heavenly girl TUTAJ.


Tak naprawdę nie mam nic nowego do dodania jeśli chodzi o właściwości, różowy kolor ma takie same właściwości co recenzowany wcześniej lakier. Niby nic dziwnego, w końcu ta sama seria, ale zdarzają się spore różnice w zależności od rodzaju odcienia w niektórych seriach/markach.


Średnio gęsta konsystencja, dobra pigmentacja, szeroki i mięsisty pędzelek dzięki któremu aplikacja jest szybsza i przyjemniejsza. Osobiście bardzo lubię ten typ pędzelków w lakierach.


Seria Volume Gloss od p2, to aż 12 ml lakieru w eleganckiej buteleczce za 1,95 Euro. Problemem może być dostępność, dostępne są w drogeriach DM, których na próżno szukać w Polsce, ale możecie wybrać się do Niemiec, Węgier czy Czech ;) hehe, jeśli jednak nie macie możliwości poszukajcie w Internecie.


Na moich paznokciach lakier trzyma się 3-4 dni, czyli jak dla mnie standardowo. Kolor jest piękny, optymistyczny, cukierkowy róż. W buteleczce nie zwróciłam na niego uwagi, gdyż w sztucznym świetle nie wydał mi się bardzo interesujący, za to na paznokciach mojej siostry wyglądał świetnie i wiedziałam, że muszę go mieć! Jeśli mam być szczera to najlepiej prezentuje się na żywo, na paznokciach.


Osobiście jestem baaardzo zadowolona z tej serii lakierów, piękna, bogata gama kolorystyczna, spora pojemność, świetna jakość i niewygórowana cena.

p2 Volume Gloss 060 + Essence Circus Confetti Topper + top coat Poshe

Zobacz także inne posty

23 KOMENTARZE