Isana Krem do ciała z masłem shea i kakao

14:34


Nie wiedziałam jak zacząć dzisiejszy post, widocznie po sobocie mój mózg pracuje na nieco wolniejszych obrotach ;) Chciałabym podzielić się z Wami moim tanim i sprawdzonym ulubieńcem do ciała. Jest to, jak już pewnie zauważyłyście krem do ciała z Isany, choć niektóre włosomaniaczki stosują go do włosów :)
Po krem sięgnęłam zupełnie przypadkiem, była to jeszcze nowość, a ja nie słyszałam o nim żadnych opinii, kosztowało 9,90 zł za 500 ml! Skład był dobry, więc wrzuciłam do koszyka i... był to bardzo dobry wybór.


Produkt zamknięty jest w dużym zakręcanym słoiczku zabezpieczonym folią. Oprócz kremu z masłem shea i kakao jest jeszcze z owocem granatu oraz wariant oliwkowy. Przyznaję, że pozostałych nie używałam, gdyż zapach tego jest boski! Słodki, ale nie mdły, otulający i długo utrzymujący się na ciele czy ubraniach, w moim przypadku na piżamie ;)


Krem jest wydajny, a jego konsystencja lekka przez co szybko się wchłania. Masełko pozostawia naszą skórę miękką i gładką, dodatkowo masło shea je odżywia i nie jest to pic na wodę jak w przypadku produktów do ciała na bazie parafiny ;)

[kliknij, aby powiększyć]
 Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin

Skład nie jest długi i nie znalazłam w nim żadnych alarmujących substancji (substancje takie jak np. wodorotlenek sodu, są w niskim i nie szkodliwym stężeniu), a kompozycja zapachowa znajduje się dopiero w połowie składu i to za składnikami aktywnymi. Na drugim miejscu znajdziemy glicerynę, nawilża, wygładza; olej kokosowy, emolient, ale przy okazji nawilża i odżywia skórę, masło shea, nawilża, odżywia, wygładza; pantenol, łagodzi podrażnienia; naturalny wosk roślinny, natłuszcza, chroni skórę; masło kakaowe, wygładza, nawilża i natłuszcza skórę.

Podsumowując: duży, tani, dobry i bez problemu dostępny w Rossmannach, warto spróbować ;)







Zobacz także inne posty

25 KOMENTARZE