Lakier Wibo WOW Glamour Sand nr 3, czyli efekt brokatowego piasku na paznokciach

20:12


Kiedy na rynku znalazły się piaskowe lakiery, nie urzekły mnie. Lubię błysk, a nie efekt odciśniętej kołdry. W końcu pojawiły się ciekawe opcje tego typu piasków w Golden Rose, ale jakoś nie było mi po drodze. Ostatnio blogosferę opanowały tanie piaski z Wibo, jednak spora część osób narzeka na ich dostępność w Rossmannach, mi się udało dorwać go w promocji -40%, regularna cena lakieru nie przekracza 8 zł, za 8,5 ml.


Chwyciłam kolor nr 3, idealny na jesienno zimowe klimaty. Chłodny odcień śliwki, wzbogacony w złoto-fioletowo-bordowy brokat ;) Dla mnie idealna kompozycja, nie lubię za bardzo u siebie ciemnych lakierów, ale dzięki migoczącemu brokatowi ten, prezentuje się świetnie nawet na moich blado żółtych dłoniach.


Lakier ma tradycyjny pędzelek, choć przydałby się szeroki, byłoby wygodniej, ponieważ sam lakier jest rzadki, ale brokat nieco go tępi, dlatego trzeba uważać, aby dobrze pomalować płytkę koło skórek.
O dziwo lakier wysycha bardzo szybko i nawet na moich problematycznych paznokciach spokojnie wytrzymał 5 dni, a to jest rekord! Bez żadnego topu? Rzeczywiście WOW. Jedyne do czego się mogę przyczepić to fakt, że już drugiego dnia lekko wytarły mi się końcówki, nic poza tym. Bałam się zmywania, ale wystarczyło odrobinę dłużej potrzymać wacik na płytce i lakier schodził jak zwykły lakier. Duży plus! 


Z tego co się zorientowałam na stronie Wibo, dostępne są jeszcze 3 kolory, butelkowa zieleń, róż i stalowy. Patrzyłam tylko na zdjęcia na stronie, więc mogłam coś kolorystycznie przekręcić albo na żywo lakiery będą się prezentować nieco inaczej ;)

A jak Wam się podoba taki piasek na paznokciach? Ja na pewno kupię pozostałe kolory, jak je tylko dorwę ;)






Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE