Fitomed Maseczka-Peeling K+K - Kosmetyka Naturalna

18:01


Zastanawiałam się dzisiaj co by tu zrecenzować, przeglądałam folder ze zdjęciami i natknęłam się na świetny produkt. Aż dziw mnie ogarnął, że recenzja jeszcze się nie pojawiła! ;) Niektóre z Was jeszcze nie wiedzą, ale Fitomed od chyba już 2 lat, ma w swojej ofercie kosmetyki naturalne, czyli hydrolaty, olejki, kwasy, glinki itp. , warto sobie zerknąć na ofertę jeśli lubujecie się w tego typu kosmetykach, a dzisiaj mam dla Was produkt 2 w 1, z którym nie trzeba się "bawić", bo jest gotowy i dzięki swojemu działaniu skraca czas pielęgnacji - coś dla wiecznie zabieganych i leniuszków.


Maseczka + peeling, jak to działa? Nic prostszego, produkt jest już gotowy, nakładamy go na oczyszczoną skórę twarzy szyi, można także nałożyć go na dekolt, pozostawiamy do 3 minut, następnie masujemy skórę i spłukujemy, kremik. Finito! Żelowa konsystencja zawiera kwas mlekowy, z grupy kwasów AHA, który złuszcza martwy naskórek warstwy rogowej naskórka, wnika następnie w pory oczyszczając je. Kwas pobudza komórki skóry do regeneracji, przez co rozjaśnia skórę i spłyca zmarszczki, radzi sobie także z drobnymi przebarwieniami i bliznami, korund (używany w zabiegu mikrodermabrazji) dodatkowo pogłębia proces złuszczania i oczyszczania. Pewnie teraz zastanawiacie się, dlaczego nie na odwrót, najpierw złuszczanie korundem, a później pozostawienie kwasu? Producent zaleca taką aplikację, ale oczywiście nie zaszkodzicie sobie próbując zrobić to na odwrót.


Skład prezentuje się następująco: woda (faza wodna kosmetyku), korund, kwas mlekowy, gliceryna, stabilizator emulsji, humektant, stabilizator emulsji, pantenol, substancja tłuszczowa odpowiedzialna za poślizg, stabilizator (łączy fazę wodną i olejową produktu), konserwanty. 

Na mojej mieszanej cerze produkt sprawdza się świetnie, oczyszcza, rozjaśnia, złuszcza, ale nie przesusza skóry, nie obawiajmy się wylinki przy 4% stężeniu [o kwasach pisałam TUTAJ i mówiłam TUTAJ]. Zdziwiłam się, że dość szybko odczuwam kwas na twarzy, bo nie raz stosowałam wyższe stężenia i odczucia były podobne, jednak nie martwcie się, nie wypali Wam twarzy ;) Minusem jest zapach, wyczuwalny, ostry, przez niego pieką mnie oczy.


Kosmetyk nie jest testowany na zwierzętach, nie zawiera szkodliwych substancji. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 3 miesięcy! Produkt nie jest polecany w przypadku skóry suchych, wrażliwych, naczynkowych czy z aktywnymi zmianami trądzikowymi, czyli o podłożu silnie zapalnym i ropnym, gdyż wtedy można naruszyć te zmiany i je "roznieść" po reszcie twarzy. Jeśli skóra objęta trądzikiem nie ma silnego podłoża zapalnego, można użyć produktu, z tym, że masować należy bardzo delikatnie, albo wcale. Częstotliwość peelingu to 1-2 razy w tygodniu. Kupicie go w sklepie online Fitomed za 27 zł. Na stronie macie też inne opinie kupujących ;)




Zobacz także inne posty

7 KOMENTARZE