Lakier Essie - The Girls Are Out 842 [dużo zdjęć]

14:13



Dzisiaj recenzja ekspresowa, bo co temat jakości lakierów Essie wyczerpałam i nic nowego nie mam do dodania ;) TUTAJ przeczytacie moją opinię na temat lakierów, a TUTAJ dowiecie się z czego wynikają różnice w buteleczkach.


W kilku słowach o kolorze... 
The Girls Are Out  to idealna fuksja, która zawiera w sobie fioletowe tony. Lakier pochodzi z letniej kolekcji limitowanej, ale jest bez problemu dostępny na eBay, na Allegro i w sklepach już gorzej.


Formuła jest profesjonalna, ale u mnie tak trzyma się jak tzw. "masówka" czyli 3-4 dni. To co muszę przyznać to kolor jest ciekawy, chłodny, a srebrny shimmer dodaje mu dodatkowego uroku. Lakier jest idealny na cały rok, a nie tylko wpasowujący się w letnie klimaty ;)


Szybko schnie, a do całkowitego krycia wystarczą 3 warstwy. Poniżej już bez mojego komentarza wrzucam zdjęcia. Jak Wam się podoba? :) 


Zobacz także inne posty

11 KOMENTARZE