Rimmel Apocalips, podejście drugie - 102 Nova

17:29


Przy okazji ostatniej promocji -40% w Rossmannie [Co warto wtedy kupić? KLIK] chwyciłam w końcu po lakier do ust w kolorze 102, na Novę ochotę miałam już wcześniej mimo to, pierwszym Apocalips'em w mojej kosmetyczce był kolor Stellar [RECENZJA]. Wydawało mi się, że nie wiele nowego mogę w tej recenzji napisać po recenzji Stellar, ale jednak...


Długo szukałam Novy, w której nikt nie grzebał, na szczęście producent ułatwia nam sprawę zabezpieczając błyszczyk, produkt pod zakrętka ma jakby okienko, napełnione produktem oznacza, że ktoś już się nim "bawił". Kiedy w końcu dorwałam nowy produkt od razu zabrałam się za testy.


Stellar swoimi właściwościami może szału nie zrobił, ale nadaje ładny połysk i głęboki ciekawy kolor, dlatego nie jest to zły produkt i spokojnie mogę Wam serię Apocalips polecić (oprócz jasnych kolorów). Tego samego oczekiwałam od Novy, liczyłam na piękną intensywną i lekko neonową fuksję na ustach, ale tak różowo to nie było...


Mam wrażenie, jakby produkt był nieco suchy, gdyby nie naruszone zabezpieczenie pomyślałabym, że jest zwyczajnie stary. Trwałość jest nieco gorsza niż w przypadku Stellar, ale schodzi z ust znacznie lepiej. 


Nie zrozumcie mnie źle, kolor na ustach nie jest zły, ale nie tego się spodziewałam (chciałam coś w stylu Shockig Pink z Barry M - KLIK, czy Avon Fluorescent Pink). Nie to widziałam na swatchach, więc poczułam się rozczarowana, po prostu szału nie robi. Zdjęcia mogą powodować i Was pukanie się w czoło, z pytaniem, o co mi chodzi, ale mi brakuje tego czegoś... ;)



W zależności od światła odcień jest różny. W świetle dziennym róż jest o wiele delikatniejszy i codzienny. Niby dobrze, ale oczekiwałam czegoś więcej. Pozostałe właściwości lakieru do ust są takie same jak w przypadku wcześniej recenzowanego przeze mnie koloru 501 (Stellar).

Cena regularna to 25-26 zł za 5,5 ml.  Wady i zalety Apocalips wyczytacie w recenzji Stellar - KLIK.

A jak Wam się podoba? Macie w swojej kolekcji Apocalipsy?

Zobacz także inne posty

23 KOMENTARZE