Top Coat Golden Rose Carnival nr 11

14:45


W tym roku Karnawał trwa aż 3 tygodnie, a to oznacza więcej okazji do błysku w te imprezowe noce. Golden Rose specjalnie z tej okazji (jeszcze przed Karnawałem) wypuściła serię kolorowych i błyszczących topów Carnival, które mają imitować na naszych pazurach konfetti. Mnie te topy przez długi czas nie wzruszały, ale postanowiłam kupić jeden z nich, żeby zobaczyć o co tyle szumu.


Początkowo chciałam kupić uniwersalny 01 czyli kolor białego konfetti, ale numerek 11 uwiódł mnie swoim pięknym fioletowym kolorkiem i widziałam go na moich liliowych lakierach, a także na czarnej i białej bazie.
Lakier jest dość rzadki, jest w nim zanurzonych sporo drobinek w różnych rozmiarach co daje świetny efekt, dodatkowo opalizują w ciemniejszym i jaśniejszym odcieniu fioletu, a nawet na upartego można dojrzeć tam trochę srebra.


Pędzelek jest taki jak lubię, płaski i szeroki. Bardzo ułatwia i przyśpiesza aplikację. Naturalnie trzeba pamiętać o dokładnej aplikacji, jesli chcemy sobie zapewnić większą ilość drobinek na paznokciach. Trzeba kilkukrotnie zanurzać pędzelek, zostawiając nadmiar lakieru + zamiast malować płytkę tradycyjnie, rozkładać te drobinki lekko muskając ją pędzlekiem, zamiast przykładać cały pędzelek płasko do paznokcia i przeciągając nim, bo wiele drobinek nam zostanie na pędzelku. Mam nadzieję, że wiecie o co mi się rochodzi ;)


Top dość szybko wysycha, można użyć na niego jeszcze dodatkowo jakiegoś topu/wyszuszacza, ja użyłam jak zwykle Poshe i efekt został nie dość, że utrwalony to drobinki nie utraciły blasku, a dodatkowo zapewniłam sobie efekt 3D. Podsumowując nie żałuję, że kupiłam lakier, ale jeden kolorek zdecydowanie mi wystarczy, warto też zaczaić się na promocję.

Essie Full Steam Ahead + Carnival nr 11 + Poshe
Kolorków w serii jest całe mnóstwo i każdy znajdzie coś dla siebie, cena to 10,90 zł za 11 ml. Termin wazności lakieru po otwarciu to 8 miesięcy, a kupicie go w sklepach i stoiskach Golden Rose (na ich stronie możecie sprawdzić czy takowe są w waszym mieście), w sklepie online GR lub na Allegro.

źródło. Golden Rose

Zobacz także inne posty

16 KOMENTARZE