Godny zamiennik Beauty Blendera - gąbeczka Real Techniques

11:43

Kiedyś przy okazji recenzji Beauty Blendera [TUTAJ] pisałam Wam, że długo nie mogłam się przekonać do jajowatej gąbeczki za taką sumę pieniędzy. Oczywiście kiedy w końcu spróbowałam to się zakochałam, nie mniej jednak zaczęłam rozglądać się za tańszą alternatywą słynnego jajka. Będąc w niemieckiej drogerii DM kupiłam całkiem tanie różowe jajko z Ebelin, niestety... to nie była miłość. Na kanale YT robiłam recenzję porównawczą BB i jajka z Ebelin, więc jeżeli jesteście ciekawe kliknijcie - TUTAJ. Tak naprawdę kiedy przestałam już szukać zamiennika, on sam "znalazł" mnie ;)


Gąbeczka Real Techniques sióstr Pixiwoo to produkt który swoją strukturą przypomina popularnego BB, jednak zamiast tzw. dupeczki jajko jest ścięte. Dotykając gąbeczki miałam wrażenie, że dotykam BB, kto miał oryginalną gąbeczkę i podróbkę wyczuje różnice już po dotyku. Także porowatość gąbki była bardzo podobna. Chciałam nawet zrobić dla Was porównanie, ale niestety mój BB po ok. 9 miesiącach służenia mojej twarzy - wykitował. Dlatego musicie wierzyć mi na słowo ;) Obie gąbeczki są do siebie bardzo podobne.


Produkt swoim kształtem ma nam zapewnić funkcjonalność na poziomie 3 w 1. Płaska ścięta strona nadaje się do konturowania w okolicach oczu i nosa, boki mają służyć do nałożenia podkładu na większe partie twarzy, a spiczasta końcówka do zakrywania niedoskonałości. Ja osobiście gąbeczki używam tak samo jak BB. Ściętą częścią nakładam podkład na całą twarz, znacznie lepiej sprawdza się w okolicach nosa niż jajeczko BB, zaś spiczastą końcówką nakładam korektor pod oczy, a boków praktycznie nie używam.


Gąbeczką RT z powodzeniem nałożycie podkład w postaci płynnej, podkłady sypkie mineralne, korektory płynne i w kremie, kamuflaże, rozświetlacze płynne i w kremie, róże w musie, samoopalacz.
Gąbka przybyła do mnie w paczce z Anglii, kosztowała 5£. W UK możecie ją znaleźć bez problemu stacjonarnie w drogeriach, w PL zaś musimy się posiłkować sklepami online. Koszt takiej gąbeczki to 25-30 zł, nie przepłacajcie. 

Efekt jaki daje mi na twarzy RT i odczucia jakie towarzyszą w trakcie nakładania podkładu są bardzo podobne do tych uzyskanych BB, nie jest to to samo, ale bardzo, bardzo podobne. Nie tak jak w przypadku jajka Ebelin, gdzie miałam wrażenie bicia swojej twarzy, a efekt nie był nawet podobny, miałam wrażenie, że marzę sobie tym podkładem po twarzy. 
Gąbeczkę użytkuję od lutego i nic się z nią złego nie dzieje. Nie odkształca się i nie pęka, nawet nieco mniej się farbuje niż Beauty Blender i co jest ważne, szybciej wysycha. Nie pochłania dużo podkładu i dobrze się "pierze" metodą mydełkową.



Jeżeli szukacie tańszego zamiennika Beauty Blendera to gąbeczka z Real Techniques jest według mnie jedyną słuszną opcją ;) 


Zobacz także inne posty

20 KOMENTARZE