Promocje Rossmann, Natura, Hebe - kwiecień/maj 2014

16:18


Uprzejmie donoszę,że nadchodzi wielka klęska dla naszych portfeli ;)


  •  Rossmann -49% 22.-27.04 podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory, 28.04-04.05 tusze, eyelinery, kredki, cienie, 05-11.05 szminki, kredki do ust, pielęgnacja paznokci  
  • Natura  -40% 28.04-05.05 cała kolorówka 
  • Hebe -30% 23.-26.04 na MaxFactor, 22.-27.04 produkty wyszczuplające
Jeśli chcecie wiedzieć co warto kupić w Rossmannie, zapraszam TUTAJ do mojego postu z polecanymi produktami.

Osobiście i tym razem nie będę szaleć, mam zamiar kupić tylko to, co jest mi faktycznie potrzebne, moja wish lista przewiduje: 

Rossmann:
  •  podkład Bourjois Healthy Mix [ewentualnie jakiś puder do tego ;)]

[źródło]
  •  Maskary: Max Factor Masterpiece i Maybelline Colossal (lub inną wersję) 
[źródło]


[źródło]

  • Szminka Rimmel Moisture Renew
[źródło]
 Natura:

  •  Essence błyszczyk Stay With Me - My Favorite Milkshake
[źródło]

  • Catrice kamuflaż w kremie
[źródło]

 Być może w Naturze skusi mnie jeszcze jakaś pomadka z Kobo lub Catrice, zobaczymy ;)
A co Wy planujecie kupić, a może nic nie potrzebujecie? :)

Zobacz także inne posty

17 KOMENTARZE