Zdobycze promocyjne - Rossmann i Natura

21:53

Tak jak zapowiadałam na FB, dzisiaj krótki post o tym co chapnęłam w szale promocyjnym. I tak jestem z siebie dumna, że nie popłynęłam jak zwykle, aczkolwiek moja wish lista troszeczkę się zmieniła ;) Rozpiskę z datami poszczególnych promocji i moją listą zakupów znajdziecie TUTAJ, natomiast jeżeli jesteście ciekawe co warto kupić podczas takich promocji zapraszam TUTAJ.


Pierwszego tygodnia promocji w Rossmannie kupiłam jeden z moich ulubionych podkładów rozświetlających na sezon wiosna/lato - Bourjois Healthy Mix w kolorze 52 Vanilla, zamiast 59,99 zł zapłaciłam 30,60 zł, co już jest dobrą ceną. Kilka dni później skusiłam się na sławny i polecany puder w kompakcie Rimmel Stay Matte w kolorze 001 Transparent, w cenie regularnej kosztuje 25 ,99 zł.

W drugim tygodniu promocji uzupełniłam braki w maskarach. Moje rzęsy bardzo lubią się z tuszami Maybelline, więc na szybko sięgnęłam po dwie sztuki - pierwszą z nich jest sprawdzona The Falsies (cena reg. 39,69 zł), a druga jest nowością w mojej kosmetyczce The Rocket (cena reg. 29,99 zł).

Niestety cień Maybelline Color Tattoo w odcieniu Pernament Toupe nie był w ogóle dostępny, podreptałam więc do Natury, ponieważ rozpoczęły się promocje -40% co jest świetną okazją, bo w tej sieci rzadko są promocje, a jak już to marne. Zakupiłam tam upragniony cień, który z powodzeniem nada się zarówno jako baza pod inne cienie, jako sam cień, eyeliner oraz produkt do brwi, w cenie regularnej kosztuje 23,99 zł.
Później dobrałam się do szafy Catrice, do koszyka wpadła kredka do ust Pure Shine Lip Balm w kolorze 030 Don't Think Just Pink, niestety kolor mnie rozczarował i jakoś nie mogę się do tego kosmetyku przekonać, cena regularna to 20,99 zł, więc za 12 zł z kawałkiem da się przeżyć. Później sięgnęłam jeszcze po kredkę do brwi w kolorze Date With Ash-Ton (cena reg.10,90 zł) oraz kamuflaż Catrice w kolorze 010 Ivory (cena reg. 12,99 zł).

Kusi mnie zakup jeszcze jednego tuszu do rzęs, natomiast przyszły tydzień obstawiam 50:50, że się w ogóle zjawię, a jeśli już mam na oku dwie pomadki oraz odżywkę do paznokci Eveline, gdyż stara mi się już kończy.

Dajcie znać co Wy kupiłyście lub co macie zamiar kupić :)

Zobacz także inne posty

50 KOMENTARZE