Motley trousers

13:36

      Spooookojnie! Nie "przebranżawiam" się, nie chcę zostać kolejną fashion blogerką, bo nie jestem ani odrobinę fashion, a do tego nie cierpię zdjęć! Jednak postanowiłam, że przez wakacje będę wrzucać tutaj takie luźne posty przedstawiające moją osobę w różnych stylizacjach, głównie prostych i codziennych, bez specjalnego stylizowania się tylko i wyłącznie do zdjęć na bloga. Nie będą to posty typu "zapchaj dziure", ale wiem, że lubicie blogi "szafiarskie" (bez obrazy dla nikogo, ale nie rozumiem ich fenomenu:), a poza tym mój mężczyzna narzeka, że nie pozwalam mu robić mi zdjęć, więc dlaczego by nie upiec dwóch pieczeni na jednym ogniu? Potraktujcie tego typu posty z przymrużeniem oka, nie czuję się pewnie pozując do zdjęć i nie jestem też jakimś wyznacznikiem mody jak wspomniałam na początku. Ubieram się tak, aby mi było wygodnie i co roku przeżywam różne fazy np. jednego roku chodzę cały czas w sukienkach i szpilkach, drugiego roku mam fazę na tenisówki i koszule. Wpisy o tematyce "fashion" będą się pojawiały rzadko i tylko wtedy, gdy nie będę mieć czasu lub weny na pisanie recenzji. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, jeśli nie, to nie będą się więcej pojawiać ;)  Na pewno nie zobaczycie w nich też drożyzny, ubieram się w popularnych sieciówkach i lumpeksach, a moja garderoba to w 80% H&M, także nie będzie problemów z dostępnością. Ubrań w sieci nie kupuję, bo to nigdy nie kończy się dobrze, wolę jednak wszystko mierzyć przed zakupem. Dosyć gadania, pora przejść do zdjęć!


     W ostatni weekend wybrałam się na spacer nad jezioro, było dość wietrznie i nie za ciepło,jako, że jestem zmarzluchem wybrałam białą bluzkę z długim rękawem, na to granatowy żakiet, który zdobią duże pozłacane guziki, do tego dość spory łańcuch, jako jedyny element biżuterii. Żeby nie było nudno ubrałam moje "obrusowe" spodnie, które nieco ożywiły stylizację. Torebka czarna, bazarowa typu listonoszka i wygodne białe trampki za kostkę. Kolor włosów wygląda co najmniej dziwnie, ale to dlatego, że były jeszcze na etapie rozjaśniania ;)


  • Żakiet, bluzka, spodnie oraz łańcuch pochodzą ze sklepu H&M
  • Buty Deichmann
  • Torebka z bazarku
  • Na ustach: Barry M Vibrant Pink 










Zobacz także inne posty

10 KOMENTARZE