Red&Navy

13:02

Aura za oknem coraz bardziej jesienna, liczę jednak na zapowiedzi słonecznej i ciepłej jesieni. Nie cierpię chłodu, a deszcz i szarość nastraja mnie jedynie do snu i jedzenia czekolady, jednak złota polska jesień jest do zniesienia. W nadziei na cieplejsze dni mam dla Was post z outfitem.

Zdjęcia były wykonane jeszcze w czerwcu, który swoją drogą, także nie był zbyt ciepłym miesiącem. Oczywiście teraz do tego ubrania przydałyby się rajstopy + jakaś kurteczka, ja osobiście wybrałabym albo cienką skórzaną kurtkę w kolorze czarnym, albo moją czarną marynarę z H&M, która sięga za pas. Każdy element tego stroju jest moim ulubionym w różnych odsłonach. Spódnica będzie idealna przez cały rok do różnych stylizacji, osobiście uwielbiam taki krój i mam kilka takich spódnic w szafie, może i nudne, ale żadna ze mnie "feszyn wiktim" lubię to mam, koszule uwielbiam, a nieśmiertelna krata może być noszona w stylizacjach na sportowo jak i bardziej wyjściowo, no i oczywiście trampki rządzą!

Zdjęcia wrzucam także ze względu na włosy, macie na nich efekt pierwszego farbowania po dekoloryzacji, jeszcze przed ścięciem i zmianą pielęgnacji (więc bez hejtu, wiele przeszły). Wkrótce aktualizacja ;)

  • Koszula: H&M (Haareem;) 
  • Spódnica: Stylovemoda (Allegro)
  • Buty: H&M
  • Zegarek: Paidu
  • Pierścionek: pamiątka I Komunii ;)
  • Torebka: Douglas 








Dajcie znać czy lubicie takie proste i wygodne stylizacje, a także czy chcecie oglądać częściej takie posty w moim wykonaniu? Powiedzmy chociaż raz w miesiącu lub wcale? ;)


Zobacz także inne posty

26 KOMENTARZE