The best of 2014 - kosmetyczne podsumowanie roku 2014

11:15

Pod koniec każdego roku nie można się odpędzić od wszechobecnych podsumowań kosmetycznych, zarówno na YouTube jak i na blogach. Nigdy za tym nie podążałam, gdyż nie widziałam sensu, wszystko już było powiedziane w ulubieńcach kręconych przez cały rok. Jednak w tym roku postanowiłam napisać dla Was takie podsumowanie, ponieważ kosmetycznie trochę się działo ;) Przedstawię Wam też moje odkrycia, czyli takie małe the best of oraz spełnione marzenia.

Jedną z największych zmian w 2014 była zmiana koloru włosów, wypełniła ona mi kilka miesięcy, a więcej o tym procesie możecie posłuchać TUTAJ. I jak już jesteśmy przy włosach to ważnym odkryciem była nowość na polskim rynku,a mianowicie włoska firma InSight, czyli kosmetyki o naturalnym składzie, które nie powalają ceną, ale za to powalają świetną jakością. Moje włosy pokochały je już od pierwszego użycia za delikatne, ale świetne działanie,a pamiętajcie,że po rozjaśnianiu były one delikatnie mówiąc dosyć "kapryśne". Więcej o tych produktach poczytacie TUTAJ. Ja tylko jeszcze dodam, że produkty InSight podrożały o 10 zł odkąd napisałam recenzję, jednak to nadal nie jest bardzo wysoka cena jak za takie produkty.


Kolejną dużą dla mnie zmianą było przekonanie się do intensywnych kolorów na ustach. Jak większość blogerek pokochałam szminki Golden Rose z serii Valvet Matte. Są trwałe, tanie i mają bogaty wybór odcieni. Nie na darmo są tak lubiane i porównywane do szminek firmy MAC, sama bardzo często po nie sięgam, mimo,że wcześniej nie byłam fanką matów na ustach. Pełną recenzję oraz swatche znajdziecie TUTAJ
Kolejnym intensywnym kolorem, który pokochałam, a kiedyś bym się go bała to intensywna fuksja polskiej firmy Kobo. Piękny, intensywny kolor, kremowa konsystencja i satynowe wykończenie, więcej TUTAJ.


Jeżeli chodzi o moje brwi to w tym roku odmieniły je dwa produkty. Pierwszym z nich był cień Permanent Taupe firmy Maybelline, czyli chłodny brąz z odrobiną szarości, możecie o nim poczytać TUTAJ, a TUTAJ znajdziecie filmik o moich brwiach. Drugim produktem jest farbka firmy NYX w kolorze 01 Blonde, nie jest on tak chłodny jak cień z Maybelline, ale uwielbiam go za trwałość i efekt jaki daje. Jego recenzję możecie obejrzeć TUTAJ.


Będąc jeszcze w temacie makijażu muszę wspomnieć o świetnym tuszu do rzęs firmy Benefit, a jest to They're Real. Jedni go kochają, drudzy nienawidzą,ja oczywiście należę do tych pierwszych. Maskara zapewniała mi efekt uniesionych i rozdzielonych rzęs bez użycia zalotki. Nie odbijał się ani nie sklejał moich rzęs, a łzy, woda czy wysokie temperatury nie były mu straszne. Dla mnie rewelacja, jednak minusem jest cena. Tusz They're Real możecie zobaczyć w akcji w teście kosmetyków firmy Benefit - TUTAJ.


Szminka MAC w odcieniu Candy Yum Yum to było moje kolejne małe marzenie, jednak cena była dla mnie aktualnie zaporowa, na szczęście dostałam ją w prezencie i mogę się cieszyć tym niezwykłym i elektryzującym kolorem, który zawsze robi wrażenie, pełną recenzję znajdziecie TUTAJ. Na zdjęciu obok szminki widzicie nowość, czyli pożądany przez wiele kobiet przepiękny cień Rose Gold od Make Up Revolution, na razie jest nadal w fazie testów, ale czuję, że go pokocham.


Pielęgnacja i żel aloesowy firmy GorVita, który używam do twarzy jako serum, zdarzało mi się też go stosować na końcówki włosów, a także na zaczerwienione przez UV partie ciała lub po zabiegach z wykorzystaniem kwasów. Szerokie zastosowanie i niska cena - jeżeli szukacie czegoś co zregeneruje i nawilży Waszą skórę to polecam aloes, a o produkcie GorVity poczytacie TUTAJ.


Kolejnymi spełnionymi marzeniami, już nie kosmetycznymi, ale powiązanymi z moją działalnością w sieci jest małe centrum dowodzenia, a dokładnie telefon Samsung Note 3 o ogromnym 5,7" ekranie, a także świetnych funkcjach, zapewniających pozytywne wrażenia zarówno w pracy jak i w rozrywce, a na drugim zdjęciu jest mój sprzęt bez którego nie wyobrażam sobie ani zdjęć, ani nagrywek - lustrzanka Canon 600D + obiektyw Canon 50 mm f 1,4.

I... to już wszystko, koniecznie dajcie znać jakie były Wasze the beściaki 2014 :)




Zobacz także inne posty

15 KOMENTARZE