Catrice Eyebrow Stylist 020 Date With Ash-ton

16:52

Kiedy zaczęłam rozjaśniać włosy musiałam zrezygnować z dotychczasowego cienia wykorzystywanego w makijażu brwi, czyli Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe [TUTAJ recenzja]. Akurat trwały promocje w drogeriach Natura i wybrałam się po jedną z chwalonych kredek z firmy Catrice, a dokładnie odcień pośredni 020. Wydawał się idealnym odcieniem, który nie wybijał się z ciepłymi tonami... 



Kolor jest w porządku dla blondynek (ale nie bardzo jasnych!) oraz dla nieco jaśniejszych szatynek, a posiadaczki typowego polskiego mysiego blondu także powinny być usatysfakcjonowane. Mimo, że kolor nie jest w zasadzie zły i wiele osób uwielbia ten produkt, to ja jakoś nie mogłam się przekonać i niestety wydawał mi się dość ciepły na moich brwiach, a przynajmniej jest taki w porównaniu z cieniem z Maybelline, co zobaczycie na poniższym zdjęciu. Kredka jest średnio twarda co ułatwia makijaż, jest też woskowa. Ma to swoich zwolenników jak i przeciwników, jeżeli macie krótkie włoski to na pewno ładnie je ujarzmi, przy dłuższych, jak moje żel jest wymagany. Można za jej pomocą bardzo delikatnie i naturalnie podkreślić brwi, ja niestety wymagam czegoś... mocniejszego.


Ten brązowo-szary odcień to Permanent Taupe, a kolor typowo brązowy i wydający się przy tym cieniu wręcz ciepły to właśnie kredka Catrice, być może dlatego miałam wrażenie, że kredka jest dla mnie za ciepła? Ale jeżeli szukacie czegoś chłodnego, ale nie aż tak jak cień z Maybelline, źle się czujecie w produktach z domieszką szarości to efekt powinien się Wam spodobać. Ja znalazłam innego ulubieńca z NYX [TUTAJ recenzja], a kredka służy mojej mamie.

Plusem tej kredki jest załączona spiralka do wyczesywania brwi, a także cena, która nie przekracza 11 zł, a biorąc pod uwagę wydajność kredki - to niezły deal. Produkt możecie kupić online, a także w drogeriach Natura i Hebe, w szafach Catrice.



FILMIKI O BRWIACH : 




Zobacz także inne posty

17 KOMENTARZE