Blog Day Wrocław 2015

17:55

Pewnie niektórzy z Was widzieli na Facebooku,że mój blog jest w finale konkursu Blog Day 2015 organizowanym przez Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu. Jest to konkurs na najciekawsze blogi mieszkańców Dolnego Śląska. 
Mój kolega wiercił mi dziurę w brzuchu, abym się zgłosiła, nie byłam przekonana - ale... co mi tam :) 
Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona kiedy okazało się,że mój blog jest w finale, jako jeden z pięciu w kategorii Moda i Uroda. Kategorie są cztery i dwudziestu finalistów wybranych spośród 172 zgłoszeń. 
Nie tylko jury może wybrać zwycięzców, także Wy możecie głosować na swoich faworytów w kategorii Blog Internautów. Możecie oddać jeden głos dziennie i dla Was także są przewidziane nagrody. Głosy należy oddać na FB Blog Day Wrocław [KLIK] w zakładce Głosowanie.
Z góry dziękuję za każdy głos oddany na mojego bloga! Głosowanie trwa do 24 sierpnia. 
Finał odbędzie się 30 sierpnia - trzymajcie za mnie kciuki! :)


Zobacz także inne posty

2 KOMENTARZE