Co warto kupić w Rossmannie? Moja lista zakupów. (listopad 2015)

12:44

Dzisiaj niedziela i powinnam wrzucić post z serii "Analiza składu", ale tego typu posty będą pojawiać się w co drugą niedzielę, a dzisiaj... Moja lista zakupów, bo pewnie 99% z Was wie, że Rossmann jak co roku szykuje nam -49% na kosmetyki kolorowe. Nadal aktualną listę, tego co warto kupić znajdziecie tutaj: KLIK, a dzisiaj dodam jeszcze kilka ciekawych pozycji, które ja sama mam zamiar kupić ;)




2.11. - 6.11. USTA I PAZNOKCIE: pomadki, błyszczyki, konturówki, lakiery i odżywki do paznokci. 

♥ Bourjois Rouge Edition Velvet:
Odcienie po które się wybieram to: 06 Pink Pong - soczysta fuksja, to co lubię oraz 10 Dont Pink of It! - stonowany róż, idealny na dzień.
Jeszcze nie miałam okazji testować tych produktów, ale kiedy pojawiły się na rynku wywołały nie małe zamieszanie... Mają być pięknie napigmentowane i mega trwałe.

7.11. - 13.11. OCZY: maskary, cienie, kredki, eyelinery, produkty do brwi. 

Maybelline Color Tattoo kremowe cienie do powiek:
Posiadam odcień 40 Permanent Taupe, ale na tej promocji mam zamiar upolować nowy, matowy odcień, który będzie mi służył solo, jak i jako baza - 93 Creme de nude.



Maskara L'Oreal So Couture: podobnie jak w przypadku błyszyko-szminek z Bourjois, tak i o tej maskarze było bardzo głośno. Muszę sprawdzić jak to będzie u mnie, czy to będzie relacja love czy hate. Podobno tusz ma pięknie rozdzielać rzęsy oraz je wydłużać, bez rozmazywania się i bez osypywania, efekcie pandy mówimy - nie.



14.11. - 20.11. TWARZ: pudry, podkłady, korektory, róże, bronzery, rozświetlacze, bazy
*info jeszcze niepotwierdzone przez Rossmann, w gazetce znajdziecie informacje tylko o promocji na kategorie usta oraz oczy

Bourjois Healthy Mix podkład rozświetlający: mój zdecydowany ulubieniec, nie wiem ile buteleczek już zużyłam. Zapewnia piękne, naturalne wykończenie, zdrowej i nawilżonej skóry - takie jak lubię.



U mnie to już wszystko, nie przewiduję większych zakupów i mam nadzieję, że wszystko kupię bez przepychanek i bez zrezygnowania, że wszystko było już otwierane i upaćkane... A jak wygląda Wasza lista zakupów?

Zobacz także inne posty

9 KOMENTARZE