Zakupy z Kupon.pl

19:20

W końcu przyszła wiosna - to widać, słychać i czuć. Wraz z tą porą roku mamy ochotę na zmiany, ja na pewno miałam, gdy otworzyłam swoją szafę. Postanowiłam trochę odświeżyć garderobę, małymi kroczkami, aby mój portfel za bardzo nie ucierpiał, w końcu są też inne, ważniejsze wydatki. Pewnie nigdy o tym nie wspominałam, ale robiąc zakupy w sieci, nie ważne czy to odzież, dodatki czy kosmetyki, zawsze wyszukuję kuponów rabatowych i męczę z tym innych. Przecież to zajmuje tylko chwile i nic nie kosztuje, a można załapać się na fajne rabaty czy darmową wysyłkę, a grosz do grosza… :)

Często zaglądam na stronę Kupon.pl, dlatego, że jest to strona bardzo prosta w obsłudze, przejrzysta i znajdziemy tam sporo kuponów począwszy od restauracji, przez sklepy AGD, po sklepy z perfumami skończywszy - każdy znajdzie coś dla siebie.

1.jpg

Każda marka ma swoją zakładkę, gdzie znajdziecie adres internetowy, namiary na social media, opis, no i oczywiście kupony rabatowe oraz aktualne promocje. Aby korzystać z kuponów nie musimy zakładać konta, są też całkowicie darmowe.

3.jpg

Na stronie Kupon.pl możecie znaleźć nie tylko sklepy internetowe, takie jak drogeria eZebra, ale też kupony do sklepów, gdzie zakupy możemy zrobić stacjonarnie, takie jak Sephora i Douglas. To akurat jest ta część kosmetyczna, ale znajdziemy tam takie kategorie jak artykuły spożywcze, odzież, biżuteria, biuro i szkoła, dom i ogród, dla dzieci, hobby i nauka, motoryzacja i wiele, wiele innych.

2.jpg


Dajcie znać, czy korzystacie z kuponów rabatowych? Jeśli nie, myślę, że warto zacząć :) .



*Wpis powstał we współpracy ze stroną Kupon.pl, z zachowaniem mojej niezależnej opinii.

Zobacz także inne posty

4 KOMENTARZE